https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/8k-ontvanger-525435quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:47 schreef Rozevla het volgende:
[..]
DIT !!!!
KPN ook ? Ik word er helemaal tering gek van
Hoe krijg je het dan voor elkaar dat hij jou steeds retweet?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Jebroer, met zijn incestkop. Wat een idioot is dat.
Hij vond mijn reactie blijkbaar erg leuk! Ik dacht wel dat hij populairder was, hij krijgt amper likes en heeft weinig volgers. Als ik dat had geweten had ik er niet zoveel moeite in gestoken!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoe krijg je het dan voor elkaar dat hij jou steeds retweet?
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:17 schreef yannickdv_ het volgende:
Ik ben woest dat de vuile klootzak Bunting de erg sympathieke Ratajski heeft uitgeschakeld in de kwartfinale van dit WK. Ik hoop dat Bunting binnenkort zijn rug breekt waardoor hij niet meer kan deelnemen aan de volgende darttoernooien
Heeft ook een zus he.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
Jebroer, met zijn incestkop. Wat een idioot is dat.
Ik ook.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand met een 'zwarte piet' profielfoto, dat vind ik zo'n leuke rubriek.
Lekker gek, lekker rebels.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
Weten we zeker dat het akwasi niet is?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
Word je gedemoniseerdquote:Op vrijdag 1 januari 2021 18:48 schreef KingRoland het volgende:
heel grappig dat gemention, hopelijk krijgen jullie het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |