Naar fietsen kijkenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Straks ben ik weg. Het veldrijden krijgt (nog altijd) voorrang. Ik vind het een leuk spelletje, dat darts.
Wist je dat we hier in West Vlaanderen het spelletje " vogelpik" noemen.
Maar er is nu al veldrijden op.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Straks ben ik weg. Het veldrijden krijgt (nog altijd) voorrang. Ik vind het een leuk spelletje, dat darts.
Nee.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Kunnen we ook zeggen met andere sporten hequote:
Mathieuquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:
Een mening jongens.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Helaas zijn die allemaal niet geband.
Kijk naar DRT nu met het wk zou dat een paradijs moeten zijn voor darts liefhebbers, in de praktijk blijkt dat de vbl kanker zich over de hele sport sectie heeft verspreid.
Topics die over sport zouden moeten gaan worden volgebaggerd met voetbal slowchat, "wijven", aggresieve en beledigende posts tegenover mensen die ontopic blijven en discussie over friet vs patat.
Het grootste probleem is dat de grootste baggeraars crewleden zijn, hun leider is zelfs een FA. Danny accepteerd dat allemaal maar en jaagt daarmee de goede mensen weg.
Dit is maar een voorbeeldje, er is ook genoeg mis in nws, pol en pta.
Dat is correct, maar ook darten. Daar loop ik tien minuten achter, maar dat haal ik wel in!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:13 schreef Coco het volgende:
@:heywoodu kijkt nu Garmisch-Partenkirchen
Dan moet je eens naar sumoworstelen kijken, vind je dan ook vast leukquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het leuke is aan Darts, je mag gerust een fatty zijn om goed te presteren, Bij Fietsen ofzo kan dat niet.
Kogelslingerenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:15 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het leuke is aan Darts, je mag gerust een fatty zijn om goed te presteren, Bij Fietsen ofzo kan dat niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |