Er bestaat helemaal geen friet vs. patat discussie. Het is patat, of je hebt een beperking.quote:
Die heb ik in het dashboardkastje van de auto.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Jazeker. Zo’n kleine, handig voor tv en randapparatuur enzo.
Daar gebruik ik dan weer cockpitspray voor.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die heb ik in het dashboardkastje van de auto.
Ik ga altijd lekker swifferen als ik voor de brug sta te wachten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daar gebruik ik dan weer cockpitspray voor.
Ja, sinds dit jaar wel.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dirk van Duijvenbode is dat beetje een goede?
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dirk van Duijvenbode is dat beetje een goede?
Blijft bijzonder hoe bij hem de knop is omgegaan en hij vanaf 0 als een raket door grote toernooien en de ranking gaat. Kan ons eeuwige talent De Zwaan veel van leren.quote:
Ik denk dat Dirkie daar niet vies van isquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zou Dirk gister stiekem nog een snuifje sos hebben genomen?
nou ja Rata komt ook niet echt opdagen. ZO veel gemiste dubbelsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:24 schreef AFCNiels het volgende:
Tering, die Bunting gooit echt goed vandaag.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:21 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Daar gebruik ik dan weer cockpitspray voor.
Maggewoonniegebeureklaarquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Stel u voor, Bunting wereldkampioen.
Dat zou passen bij het afgelopen jaar: saai.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:25 schreef WAvanBuren het volgende:
Stel u voor, Bunting wereldkampioen.
Dat is hun leeftijd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die (15) en (26) is dat hun positie op de wereldraglijst?
Yesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Plaatsingquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jelle L vindt dit leukquote:
Positie op de wereldranglijst direct voorafgaand aan het WK.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
WereldRAGlijst is wel een leuke typoquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Leeftijdquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
IQ.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
gewichtquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bunting haalt nu voor het eerst sinds een paar jaar weer z'n oude vorm, met die vorm is het niet een volledige verrassingquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Bunting wint dan is dat een (kleine) verrassing?
Wel een beetje. Ratajski zou licht favoriet zijn denk ikquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aantal kroketjes per dag.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet echt op basis van dit toernooi, Bunting stond een paar jaar geleden in de top 10 en was wereldkampioen BDO dus die heeft zeker talentquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Valt wel mee tochquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik stel hier serieuze vragen en de meerderheid hier trekken mijn vraag in het belachelijke. Jammer dit.
Ik geef de hele tijd serieus antwoord joh tamzak.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik stel hier serieuze vragen en de meerderheid hier trekken mijn vraag in het belachelijke. Jammer dit.
Jij welquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik geef de hele tijd serieus antwoord joh tamzak.
Je post op FOK!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Neef Wuppie is dronken, daar hoef je niet op te lettenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Van gister misschien nog een beetjequote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neef WUppie is dronken, daar hoef je niet op te letten
Ik mag hopen dat ze hem dat niet weer aandoenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 14:34 schreef WAvanBuren het volgende:
Bunting gaat missen.... Gaat al denken dat hij langzaam aan richting Prumjur Liek ticket gaat met een halve vinale plaats?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |