Ik heb mezelf nog nooit zo fit gevoeld op 1 januari als in afgelopen 10 jaarquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:22 schreef Coco het volgende:
Ik ben helemaal niet zo brak als voorgaande jaren.
Komt nog. Je bent nu nog dronken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:22 schreef Coco het volgende:
Ik ben helemaal niet zo brak als voorgaande jaren.
Ah, eindelijk uit de kast?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb geloof ik 7 malibu cola opgedronken in noodtempo.
Wat ranzigquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb geloof ik 7 malibu cola opgedronken in noodtempo.
Ik voel me eigenlijk ook wel primaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog nooit zo fit gevoeld op 1 januari als in afgelopen 10 jaar
Waarom heeft dat kind Oral-B opzetborstels in zijn oren?quote:
Ik heb je een like gegeven voor deze post.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, eindelijk uit de kast?
Klasse maat
ONZ / Input voor grap #2 Waar Bert z'n opzetborstels krijgt!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom heeft dat kind Oral-B opzetborstels in zijn oren?
Ik ook! Kat van de buren is op bezoekquote:
Op alt en f4 drukken haha.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe kan je makkelijk een gifje maken van YouTube? Ik beloof dat het een mooie wordt
Bestelling geplaatst?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:25 schreef Mansjester het volgende:
Zo maar eens proberen het eerste vaste voedsel van dit jaar naar binnen te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |