SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei
Gewoon dikker dan hij aan het begin van vorig jaar was toen hij begon met afvallen. Wat een lamzak.quote:
Alle 3 dezelfde brilquote:
Mieke de Hoer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft Co daar zijn leverworst ingestopt?
Nee, hij heeft samen met Mieke zijn belastingsaangifte ingevuld... Natuurlijk heeft hij hem erin gestoptquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft Co daar zijn leverworst ingestopt?
Ik heb mezelf nog nooit zo fit gevoeld op 1 januari als in afgelopen 10 jaarquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:22 schreef Coco het volgende:
Ik ben helemaal niet zo brak als voorgaande jaren.
Komt nog. Je bent nu nog dronken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:22 schreef Coco het volgende:
Ik ben helemaal niet zo brak als voorgaande jaren.
Ah, eindelijk uit de kast?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb geloof ik 7 malibu cola opgedronken in noodtempo.
Wat ranzigquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb geloof ik 7 malibu cola opgedronken in noodtempo.
Ik voel me eigenlijk ook wel primaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog nooit zo fit gevoeld op 1 januari als in afgelopen 10 jaar
Waarom heeft dat kind Oral-B opzetborstels in zijn oren?quote:
Ik heb je een like gegeven voor deze post.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, eindelijk uit de kast?
Klasse maat
ONZ / Input voor grap #2 Waar Bert z'n opzetborstels krijgt!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom heeft dat kind Oral-B opzetborstels in zijn oren?
Ik ook! Kat van de buren is op bezoekquote:
Op alt en f4 drukken haha.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe kan je makkelijk een gifje maken van YouTube? Ik beloof dat het een mooie wordt
Bestelling geplaatst?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:25 schreef Mansjester het volgende:
Zo maar eens proberen het eerste vaste voedsel van dit jaar naar binnen te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |