OnceMe2 en met "geluid" bezig zijn is een wat andere dan dat in beleving te (ver)maken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:52 schreef Jane het volgende:
[..]
Besef wel dat je tegen een geluidstechnicus praat.
@:Tijn dus, niet ik
Interpretatiefout, excuus.quote:
Actief virus in uitwerpselen bv.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:10 schreef crystal_meth het volgende:
Mja, is het een probleem? De meeste huisdieren komen zelden met personen buiten het gezin in nauw contact. En ze zijn "laag bij de grond", misschien helpen ze een besmetting binnen het gezin te verspreiden, maar ik gok dat het effect minimaal zal zijn.
Ja, een mooier 2021 en vooral een meer samen 2021quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:29 schreef Salina het volgende:
[..]
Maar nog veel belangrijker: op naar hopelijk een mooi(er) 2021. Daar doe ik het voor.![]()
[..]
Mijn cijfers kloppen altijd.![]()
Oh, je bedoelt de dagcijfers zeker?
Misschien hebben wel minder mensen klachten en dus geen aanleiding hebben om een test te doen. Kan een goed teken zijn.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Ik was afgelopen woensdagmiddag om 15.45 uur in een testlocatie in Amsterdam-Noord. Ik was op dat moment de enige bezoeker.
[ afbeelding ]
Maak je dat op uit de cijfers? Dat mensen er sneller 'uitgeknikkerd' worden? Of heb je daar een of andere bron voor?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:36 schreef Confetti het volgende:
239 opgenomen maar 147 minder in totaal. Zoals ik al vreesde, ze knikkeren mensen er steeds sneller uit.
Iets minder fel mag wel hė, ik geef alleen maar aan wat genoemd wordt als mogelijke verklaring voor de hoeveelheid positieve testen. Niet of er minder mensen met klachten zijn, of juist meer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:31 schreef halfway het volgende:
[..]
Waarom zou je testen als je geen klachten hebt?
Het is een rekensom. De daling komt door een extreem hoge uitstroom ipv lage instroom. Wellicht zit er wat vertraging in de cijfers, want bij zulke hoge uitstroom, als die verantwoord is, zouden we niet zo vol hebben gezeten.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maak je dat op uit de cijfers? Dat mensen er sneller 'uitgeknikkerd' worden? Of heb je daar een of andere bron voor?
Is er reden om aan te nemen dat er mensen naar huis worden gestuurd terwijl ze daar nog niet voldoende toe in staat zijn?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is een rekensom. De daling komt door een extreem hoge uitstroom ipv lage instroom. Wellicht zit er wat vertraging in de cijfers, want bij zulke hoge uitstroom, als die verantwoord is, zouden we niet zo vol hebben gezeten.
Is gewoon een onzinnige verklaring van Confetti.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is er reden om aan te nemen dat er mensen naar huis worden gestuurd terwijl ze daar nog niet voldoende toe in staat zijn?
Dat kan idd prima, ook bij mensen, een besmettingsroute zijn.quote:
Geen idee of het zo iets kan zijn, maar toen ik een periode in het ziekenhuis lag lieten de artsen als het verantwoord was op vrijdag meer mensen naar huis gaan om het weekend thuis te kunnen zijn. Misschien dat het zoiets is.? Maar hoop dat het gewoon een heel gunstige ontwikkeling isquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Het is een rekensom. De daling komt door een extreem hoge uitstroom ipv lage instroom. Wellicht zit er wat vertraging in de cijfers, want bij zulke hoge uitstroom, als die verantwoord is, zouden we niet zo vol hebben gezeten.
De uitstroom is ongeveer gelijk. Je ziet elke dag een cijfer wat aardig vergelijkbaar is qua uitstroom, maar de instroom is een stuk lager vandaag.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:47 schreef Confetti het volgende:
[..]
Op de uitwerpselen van honden in het bos komt weer ander fauna af bv.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:50 schreef Vallon het volgende:
Dat kan idd prima, ook bij mensen, een besmettingsroute zijn.
Succes @miss_slyquote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:55 schreef capricia het volgende:
En we hebben er een nieuwe mod bij.
@:miss_sly wil ons komen helpen.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:55 schreef capricia het volgende:
En we hebben er een nieuwe mod bij.
@:miss_sly wil ons komen helpen.
Ik denk dat we uiteindelijk geen keuze hebben. Maar dat dit besef nog bij een hoop mensen moet binnen dringen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:38 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Uitstekende samenvatting en spijker op de kop van deze user. Ik crosspost hem even vanuit een ander topic:
[..]
Een wedloop van mutaties die vaccins mogelijk omzeilen tussen de natuur en de mensheid kunnen wij onmogelijk winnen. Misschien moeten wij het idee van een maakbare wereld inderdaad laten varen, dat is het beste voor iedereen en hebben wij later ook profijt van. Natuurlijke selectie hun werk laten doen helaas. Deze maakbare wereld kan gerealiseerd worden maar zal resulteren in jarenlang lockdowns, economische ellende en een dystopische samenleving. We moeten onszelf de vraag stellen, willen wij zo leven?
Volgens mij kunnen zowel honden als katten er ziek van worden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 16:59 schreef Jane het volgende:
Dat katten (relatief) makkelijk besmet raken weten we toch al vanaf het moment dat die leeuwen in de dierentuin van (ik meen) New York Covid bleken te hebben in het voorjaar? En die werden ook echt ziek, meen ik me te herinneren (net als nertsen dus).
Volgens mij is bij honden het virus wel aangetroffen in de slijmvliezen, maar worden die er doorgaans niet ziek van, of loop ik achter?
En bedankt hequote:Op vrijdag 1 januari 2021 17:00 schreef Mammietje het volgende:
[..]![]()
Eindelijk een genuanceerd topic vanaf nu...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |