Mijn ouders wonen aan de Lekdijk, en staan op t moment op de dijk: net zoveel vuurwerk als andere jaren in hun uitzicht.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier hebben ze blijkbaar het "vuurwerkverbod memo" niet gelezen. Nauwelijks rustiger dan vorig jaar.
Hier ook flink vuurwerk om ons heen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier hebben ze blijkbaar het "vuurwerkverbod memo" niet gelezen. Nauwelijks rustiger dan vorig jaar.
Alleen de kampers iets verderop hebben vuurwerk. Wel categorie heel erg zwaar.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Die juist niet hier. Moskee, anders ook vaak feest is stil. Maar echt richting de stad en net de andere kant op, daar was het echt eng.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen de kampers iets verderop hebben vuurwerk. Wel categorie heel erg zwaar.
In andere delen van Haarlem is er veel meer vuurwerk.
Nog steeds vuurwerk hier, maar wel een stuk minder. Broertje had ook nog twee potten gescoord.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn ouders wonen aan de Lekdijk, en staan op t moment op de dijk: net zoveel vuurwerk als andere jaren in hun uitzicht.
Ik hoorde wel over Katwijk, en Den Boschquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:25 schreef fietsie het volgende:
Hoop dat Barreltje en haar J. nog enigzinds huiswaards kunnen fietsen straks; berichtgeving spreekt over "grote branden" in die regio?
Veul snij en reegn!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:30 schreef sigme het volgende:
Laiverds, veul hail en seeg'n veur 't naie joar!
5 euro op een halve. Toch maandag maar gaan werkenquote:
Ik werd op nu.nl gespoilerd dat ik wederom geen miljonair ben geworden.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:40 schreef Kaatje1 het volgende:
5 euro op een halve. Toch maandag maar gaan werken
Maar je was wel (vertegenwoordigd) in het Nationaal Aftelmomentquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik werd op nu.nl gespoilerd dat ik wederom geen miljonair ben geworden.
Ik heb helemaal geen J.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:25 schreef fietsie het volgende:
Hoop dat Barreltje en haar J. nog enigzinds huiswaards kunnen fietsen straks; berichtgeving spreekt over "grote branden" in die regio?
Oeh, jammer gemist.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:00 schreef borisz het volgende:
Wat is de ZDF Kultnacht toch genieten. Duitse krakers uit de jaren 70. Dan niet perse alleen maar de muziek, maar ook gewoon het publiek, de optredens. Asbakken op tafel enzHeerlijk al die oude beelden.
Nog tot 5:45 bezigquote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oeh, jammer gemist.
Iets als Musikantenstadl?
Oh zal straks even kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog tot 5:45 bezig. Tot 3.30 Duitse krakers uit de jaren 70 en daarna wordt het Boney M archief geplunderd.
Nummers uit Musikantenstadl zouden er in voor kunnen komen, maar ja dat begon pas in de jaren 80. Ditmaal staan de jaren 70 in de schijnwerpers.
Ik denk dat het zo op veel plaatsen ging. Hier buiten ook hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:03 schreef AnneX het volgende:
En ja: iedereen en allemaal een Goed Gezond Fijn 2021 gewenst!
Natuurlijk begon het afstandelijk en uiteindelijk stond men dichter bij elkaar...rond de vuurkorf.
Vanaf een afstandje zag ik het gebeuren. Toen gingen wij maar weer op huis aan.
Vuurwerk en smerige harde knallen. Zelfs de politie was er eerder op de avond, hoorde ik.
Nu nog even kijken naar oude toppop beelden. Wat een belachulukke uitdossingen.
Ik heb het er net op staan. Is het ernstig als ik tot dusverre 3/3 nummers ken?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Nog tot 5:45 bezig. Tot 3.30 Duitse krakers uit de jaren 70 en daarna wordt het Boney M archief geplunderd.
Nummers uit Musikantenstadl zouden er in voor kunnen komen, maar ja dat begon pas in de jaren 80. Ditmaal staan de jaren 70 in de schijnwerpers.
Phew!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 08:42 schreef Myraela het volgende:
Ik had me gewoon verslapen.Ik werd juist wakker en dacht dat ik nog voor de wekker wakker was, maar blijkbaar was die al afgegaan en gewoon weer uitgezet door m'n vriend.
![]()
Gelukkig m'n werk toch nog op tijd af voor de ochtendupdate.
Even heel snel gekeken wat er langs kwam. Ook hier het meeste wel bekend. Samen met Boney M.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb het er net op staan. Is het ernstig als ik tot dusverre 3/3 nummers ken?
Het eerste seizoen met Jodie was enorm belabberd geschreven inderdaad, maar het volgende was al vele malen beter met een paar echt heul toffe afleveringen erinquote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
MoggeBrak maar dat hoort.
@:minilot, is Doctor Who nog te doen? Wij waren zo enorm teleurgesteld na het eerste seizoen van Jodie Whittaker dat het volledig van onze radar is verdwenen.
Dat is goed nieuws zegquote:Op vrijdag 1 januari 2021 10:37 schreef minilot het volgende:
[..]
Het eerste seizoen met Jodie was enorm belabberd geschreven inderdaad, maar het volgende was al vele malen beter met een paar echt heul toffe afleveringen erinWas na afloop van het seizoen danig heropgewarmd en het voelde weer afdoende als Doctor Who
Oh ja, ik ga vanmiddag. Zonder kek haarbandjequote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:04 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, thermoshirt aan, kek haarbandje op (), op voor het eerste rondje hollen van 2012
![]()
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Back to the future?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:04 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, thermoshirt aan, kek haarbandje op (), op voor het eerste rondje hollen van 2012
![]()
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
17 is op een populatie van 16 miljoen niet echt significantquote:Op vrijdag 1 januari 2021 09:44 schreef borisz het volgende:
30% minder meldingen volgens P2000
Bij het Oogziekenhuis slechts één operatie ipv 18 vorig jaar.
Tuurlijk zijn er nog een hoop incidenten, maar ook hier was het echt vele malen rustiger dan de afgelopen jaren.
Afijn laat het Vuurwerkverbod er maar komen.
Mogge
Wassen moet hier ook maar ik denk dat ik het gewoon uitstel. 1 januari is eigenlijk ook een niet-bestaande dag, dus daar kom ik wel mee weg.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:20 schreef Holyme het volgende:
Eerste rondje hier ook al gedaanEerste was zit er ook al in
Verder helemaal niks vandaag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RIP. Het jaar was kort.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wassen moet hier ook maar ik denk dat ik het gewoon uitstel. 1 januari is eigenlijk ook een niet-bestaande dag, dus daar kom ik wel mee weg.
Ik zag ook al wat coach gepland heeft voor morgen.JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RIP. Het jaar was kort.Nou Lonaa, het was leuk je gekend te hebben enzo he
![]()
Ook gewoon 6x he?! Dat riedeltje. Godsamme.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:24 schreef Holyme het volgende:
[..]
JezusNou Lonaa, het was leuk je gekend te hebben enzo he
[..]
Wassen moet hier ook maar ik denk dat ik het gewoon uitstel. 1 januari is eigenlijk ook een niet-bestaande dag, dus daar kom ik wel mee weg.
Ik zag ook al wat coach gepland heeft voor morgen.Nr 6 is wel prettig, kan je die niet vaker doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RIP. Het jaar was kort.We have far more in common than that which devides us..
Ik heb dit wel eens geopperd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nr 6 is wel prettig, kan je die niet vaker doen
[..]
Ik zag ook al wat coach gepland heeft voor morgen.30 seconden iets, 30 seconden rust. En na 5 minuten een heel minute rust. Wat een luxe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RIP. Het jaar was kort.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ja hoor Z. Prima. Kom je m even met me doen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:30 schreef z80 het volgende:
[..]
30 seconden iets, 30 seconden rust. En na 5 minuten een heel minute rust. Wat een luxe.
Graag.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja hoor Z. Prima. Kom je m even met me doen?
[..]
Ik zag ook al wat coach gepland heeft voor morgen.Dan zou ik vandaag ook niet wassen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RIP. Het jaar was kort.
Beter die tijd besteden aan de laatste dingen die je nog echt graag had willen doen.
Ja, precies. Jij snapt het.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:32 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dan zou ik vandaag ook niet wassen...
Beter die tijd besteden aan de laatste dingen die je nog echt graag had willen doen.
Gemiste kansquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:10 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga vanmiddag. Zonder kek haarbandje
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:20 schreef Holyme het volgende:
Eerste rondje hier ook al gedaanEerste was zit er ook al in
Verder helemaal niks vandaag...
[..]
Ik zag ook al wat coach gepland heeft voor morgen.Jij kunt ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RIP. Het jaar was kort.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Speedreading cursus + tv abo eruit helpt, heb enkel nog Netflix (en mn favo show is nu een haardvuurtjequote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:46 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier draait het eerste wasje en ben ik vast begonnen met lezen... anders ga ik de reading challenge van dit jaar echt van zn levensdagen niet halen.
Lief opperde al dat we minder vaak tv konden kijken... (eens ook..) want dat doen we tegenwoordig toch wel vaker dan eerst.
Oh! Dat klinkt nog beter dan douchen en met dekentje en ochtendjas bankhangenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:59 schreef Clubsoda het volgende:
[..]ik heb gisteren al gewassen
ik wasem even uit, dan badderen en daarna terug in bed en films kijken
Oja ik moet ook weer een reading challenge instellen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:46 schreef Uhmmpie het volgende:
Hier draait het eerste wasje en ben ik vast begonnen met lezen... anders ga ik de reading challenge van dit jaar echt van zn levensdagen niet halen.
Lief opperde al dat we minder vaak tv konden kijken... (eens ook..) want dat doen we tegenwoordig toch wel vaker dan eerst.
Mijn bank hangt niet lekkerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:01 schreef Holyme het volgende:
[..]
Oh! Dat klinkt nog beter dan douchen en met dekentje en ochtendjas bankhangen
Deden we al vaker.. maar hier thuis is het kennelijk ook erg leuk om pawnstars te kijken.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja ik moet ook weer een reading challenge instellen.
Gewoon lekker samen op de bank lezen
Je was niet wild enthousiast over het spel toch?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:26 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Deden we al vaker.. maar hier thuis is het kennelijk ook erg leuk om pawnstars te kijken.
En als ie eenmaal aan staat
Al speel ik tegenwoordig vaak op de switch tijdens pawnstars.. wel een beetje uitgekeken al een tijdje.. maar goed.. als hij graag pawnstars wil kijken dan moet ie dat zelf weten natuurlijk.
Gisteravond maar een escapespel uit de kast getrokken. Dat gaan we ook maar vaker doen denk ik
Ja!!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je was niet wild enthousiast over het spel toch?
Ik ben nu aan de Stormlight Archive series begonnen (volgens vond @:barreltje deze erg goed? ), erg dikke boeken dus heb de challenge dit jaar maar niet zo hoog gezet
Mja speedreading staat niet heel hoog op mn lijstje. Ik lees van mezelf al behoorlijk snel.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:01 schreef Holyme het volgende:
[..]
Speedreading cursus + tv abo eruit helpt, heb enkel nog Netflix (en mn favo show is nu een haardvuurtje)
Boek is een boekquote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:36 schreef Clubsoda het volgende:
Ik las vanochtend een boek uitMaar ik lees louter pulp dus dat is nauwelijks een prestatie
Nee het spel was nogal flauw vond ik.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 12:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je was niet wild enthousiast over het spel toch?
Ik ben nu aan de Stormlight Archive series begonnen (volgens vond @:barreltje deze erg goed? ), erg dikke boeken dus heb de challenge dit jaar maar niet zo hoog gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |