Dit promenadegrapje heb ik even gemist.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het niet Diederik Ebbinge is?
Ik mag hem wel, hij weet ook wel dat het eigenlijk nergens op slaat. Maar hij heeft er gewoon plezier in.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weerzinwekkende muziek, maar hij is wel een slimme kerel denk ik.
quote:Op maandag 4 januari 2021 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit promenadegrapje heb ik even gemist.
Ik moet de special nog kijken.quote:
Tsja, het verkoopt he.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:49 schreef Szura het volgende:
Van Jacques Brel naar ‘VAN LINKS.... NAAR RECHTS’
Ik dacht dat je eerder om in de top 5 te komen toch wel minstens 3/4 afleveringen moest deelnemen, maar dat geldt voor zowel Kaj als Liebeth niet.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:48 schreef hhh38 het volgende:
Schandalig dat Kaj Gorgels nog steeds in de top 5 staat
Het wachten is op de Franstalige versie.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:49 schreef Szura het volgende:
Van Jacques Brel naar ‘VAN LINKS.... NAAR RECHTS’
Uiteindelijk wel, het zou knap zijn als de komende twee weken elke kandidaat na 2 afleveringen alweer afvalt. Dat is het minimaal mogelijke zelfs.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eerder om in de top 5 te komen toch wel minstens 3/4 afleveringen moest deelnemen, maar dat geldt voor zowel Kaj als Liebeth niet.
Een uit de hand gelopen hobby omgetoverd tot cashcow.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:50 schreef Martinello het volgende:
Toch bijzonder Brel geweldig vinden en dan zelf die hele andere “muziek” maken.
Als het de weken hiervoor kan zou dat makkelijk opnieuw kunnenquote:Op maandag 4 januari 2021 20:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, het zou knap zijn als de komende twee weken elke kandidaat na 2 afleveringen alweer afvalt. Dat is het minimaal mogelijke zelfs.
Het was ook meer bedoeld als 'achtergrond voor op een feestje', niet om honderden 'kijks' op Youtube te scoren, natuurlijk.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:52 schreef Leo_Holst het volgende:
[..]
Een uit de hand gelopen hobby omgetoverd tot cashcow.
Toen waren er andere kandidaten die 7 afleveringen haalden, als dat nu gebeurt vallen Kaj en Liesbeth uit de top 5quote:Op maandag 4 januari 2021 20:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Als het de weken hiervoor kan zou dat makkelijk opnieuw kunnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |