Deelnemersquote:Succesvolle kennisquiz vanaf maandag 15 juli op NPO 2
Wie wordt deze zomer De slimste mens? Vanaf maandag 15 juli keert de succesvolle kennisquiz De slimste mens terug op NPO 2. Onder leiding van Philip Freriks en het kritisch oog van kritisch en enig jurylid Maarten van Rossem gaan dagelijks drie prominente Nederlanders de strijd aan.
quote:Wie o wie is De slimste mens? Nieuwsmakers, politici, acteurs, en vele andere prominenten maken zich op voor de strijd om de eervolle titel van 'de slimste mens' in de wacht te slepen.
De slimste mens is een tv-quiz waarbij het niet alleen gaat om kennis en algemene ontwikkeling, maar ook om associatief kunnen denken. Kritisch jurylid Maarten van Rossem staat Philip Freriks bij en levert op zijn geheel eigen wijze commentaar op de kandidaten en hun kennis.
Iedere werkdag ontvangt presentator Philip Freriks drie Bekende Nederlanders die aanspraak maken op de titel 'de slimste mens'. Per aflevering valt één kandidaat af. De volgende dag komt een nieuwe deelnemer in de plaats. Wie zich het langst staande houdt in de vragenarena en de bloedspannende finale overleeft, mag zich De slimste mens noemen!
Andries was de slimste en Caroline won de finale. Maandag dus 2 nieuwe waaronder de zanger van De Snollebollekes...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 21:01 schreef Monolith het volgende:
Moest afhaken halverwege, wie vloog eruit?
Eerder, toen ze de teller naar 59 liet gaan terwijl ze geen antwoord meer wist.quote:
Dit promenadegrapje heb ik even gemist.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weten we zeker dat het niet Diederik Ebbinge is?
Ik mag hem wel, hij weet ook wel dat het eigenlijk nergens op slaat. Maar hij heeft er gewoon plezier in.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weerzinwekkende muziek, maar hij is wel een slimme kerel denk ik.
quote:Op maandag 4 januari 2021 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit promenadegrapje heb ik even gemist.
Ik moet de special nog kijken.quote:
Tsja, het verkoopt he.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:49 schreef Szura het volgende:
Van Jacques Brel naar ‘VAN LINKS.... NAAR RECHTS’
Ik dacht dat je eerder om in de top 5 te komen toch wel minstens 3/4 afleveringen moest deelnemen, maar dat geldt voor zowel Kaj als Liebeth niet.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:48 schreef hhh38 het volgende:
Schandalig dat Kaj Gorgels nog steeds in de top 5 staat
Het wachten is op de Franstalige versie.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:49 schreef Szura het volgende:
Van Jacques Brel naar ‘VAN LINKS.... NAAR RECHTS’
Uiteindelijk wel, het zou knap zijn als de komende twee weken elke kandidaat na 2 afleveringen alweer afvalt. Dat is het minimaal mogelijke zelfs.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik dacht dat je eerder om in de top 5 te komen toch wel minstens 3/4 afleveringen moest deelnemen, maar dat geldt voor zowel Kaj als Liebeth niet.
Een uit de hand gelopen hobby omgetoverd tot cashcow.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:50 schreef Martinello het volgende:
Toch bijzonder Brel geweldig vinden en dan zelf die hele andere “muziek” maken.
Als het de weken hiervoor kan zou dat makkelijk opnieuw kunnenquote:Op maandag 4 januari 2021 20:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel, het zou knap zijn als de komende twee weken elke kandidaat na 2 afleveringen alweer afvalt. Dat is het minimaal mogelijke zelfs.
Het was ook meer bedoeld als 'achtergrond voor op een feestje', niet om honderden 'kijks' op Youtube te scoren, natuurlijk.quote:Op maandag 4 januari 2021 20:52 schreef Leo_Holst het volgende:
[..]
Een uit de hand gelopen hobby omgetoverd tot cashcow.
Toen waren er andere kandidaten die 7 afleveringen haalden, als dat nu gebeurt vallen Kaj en Liesbeth uit de top 5quote:Op maandag 4 januari 2021 20:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Als het de weken hiervoor kan zou dat makkelijk opnieuw kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |