Sowieso verdient de lijst veel meer liveversies. Alchemy, Made in Japan, etc. Gewoon i.p.v. de album/singleversie.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:01 schreef Mani89 het volgende:
Zal ik een petitie starten om deze versie te laten spelen volgend jaar?
Is gwn beter dan t origineel sorry... De stem van die man is bizar. Het nummer wordt intenser.quote:
Sterktequote:Op donderdag 31 december 2020 20:59 schreef tompsv18 het volgende:
Kijk naar de Masked Singer, want vriendin. Is het daar nu reclame, ook reclame bij de Top2000. Slechte timing antigenot.
Ze had al rood.quote:
TROUWEN?quote:Op donderdag 31 december 2020 21:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is gwn beter dan t origineel sorry... De stem van die man is bizar. Het nummer wordt intenser.
ik geloof best dat er mensen zijn die gewoon de 1e 35 van het jaar ervoor in hun stemlijst zetten.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:00 schreef Dagoduck het volgende:
Zouden er ook mensen gewoon op de top 35 stemmen?
Onder mn eigen douche ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
Wie gaat er morgen een nieuwjaarsduik doen?
Ik voel met je mee.quote:Op donderdag 31 december 2020 20:59 schreef tompsv18 het volgende:
Kijk naar de Masked Singer, want vriendin. Is het daar nu reclame, ook reclame bij de Top2000. Slechte timing antigenot.
Ik niet, nog nooit gedaan ook...quote:Op donderdag 31 december 2020 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
Na de half Franse heruitgave van Ramses Shaffy in de lijst valt Disturbed best mee onnodig als het ook mag zijn.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:01 schreef Poppejans het volgende:
Ik ga geniet0n van stemp0rn Disturbed
Daar heb ik alle rode en gele kaarten wel voor over
Allemaal leuk en aardig maar Down With the Sickness ofzo staat er niet in.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Is gwn beter dan t origineel sorry... De stem van die man is bizar. Het nummer wordt intenser.
Ik bewaar mn Unox Noordzeewaterblikkenquote:Op donderdag 31 december 2020 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
Die is dan ook zo intens nietquote:Op donderdag 31 december 2020 21:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar Down With the Sickness ofzo staat er niet in.
Doe graag mee, verder toch niets beters te doenquote:Op donderdag 31 december 2020 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2020 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga denk ik even tv kijken beneden
quote:Op donderdag 31 december 2020 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Check out guitar George
[ afbeelding ]
Dat zijn wel voordelen van alleen zijn ja. Niet verplicht dingen hoeven kijken die je niet leuk vindtquote:Op donderdag 31 december 2020 21:04 schreef ok01 het volgende:
Voordeel van alleen oud en nieuw vieren is dat ik geen masked Singer hoef te kijken
Het zou op zich wel de uitgelezen dag ervoor zijn.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
En die zijn zich Disturbed gaan noemen?quote:
Nadeel: in je eentje een masker opzetten is tamelijk kansloos.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:04 schreef ok01 het volgende:
Voordeel van alleen oud en nieuw vieren is dat ik geen masked Singer hoef te kijken
De kopspijkers cover is beter dan die van disturbedquote:Op donderdag 31 december 2020 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
En die zijn zich Disturbed gaan noemen?
Ja dat snap ik wel.
quote:Op donderdag 31 december 2020 21:04 schreef Sabata het volgende:
27 Sultans Of Swing Dire Straits(eerste cdtje)
26 Imagine John Lennon![]()
25 Smells Like Teen Spirit Nirvana![]()
24 Thunderstruck AC/DC(hun beste B Johnson plaat)
23 The Sound Of Silence Simon & Garfunkel![]()
22 Oceaan Racoonoke dan
21 The River Bruce Springsteen
20 The Sound Of Silence Disturbed(alleen voor mezellef? Dont care)
19 Comfortably Numb Pink Floyd![]()
18 Brothers In Arms Dire Straits(falklands)
17 Nothing Else Matters Metallica
Die heeft d’r broekje al uit jaquote:Op donderdag 31 december 2020 21:07 schreef Isorden het volgende:
Zou @:houdjemond al klaar zitten voor Disturbed?
Duimpje omhoogquote:Op donderdag 31 december 2020 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
En die zijn zich Disturbed gaan noemen?
Ja dat snap ik wel.
Stanley Ipkiss had er wel succes mee tijdens zijn nachtelijke avonturenquote:Op donderdag 31 december 2020 21:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nadeel: in je eentje een masker opzetten is tamelijk kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |