Doe graag mee, verder toch niets beters te doenquote:Op donderdag 31 december 2020 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
Wie gaat er morgen een nieuwjaarsduik doen?
quote:Op donderdag 31 december 2020 21:04 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ga denk ik even tv kijken beneden
quote:Op donderdag 31 december 2020 21:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
Check out guitar George
[ afbeelding ]
Dat zijn wel voordelen van alleen zijn ja. Niet verplicht dingen hoeven kijken die je niet leuk vindtquote:Op donderdag 31 december 2020 21:04 schreef ok01 het volgende:
Voordeel van alleen oud en nieuw vieren is dat ik geen masked Singer hoef te kijken
Het zou op zich wel de uitgelezen dag ervoor zijn.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
Wie gaat er morgen een nieuwjaarsduik doen?
En die zijn zich Disturbed gaan noemen?quote:
Nadeel: in je eentje een masker opzetten is tamelijk kansloos.quote:Op donderdag 31 december 2020 21:04 schreef ok01 het volgende:
Voordeel van alleen oud en nieuw vieren is dat ik geen masked Singer hoef te kijken
De kopspijkers cover is beter dan die van disturbedquote:Op donderdag 31 december 2020 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
En die zijn zich Disturbed gaan noemen?
Ja dat snap ik wel.
quote:Op donderdag 31 december 2020 21:04 schreef Sabata het volgende:
27 Sultans Of Swing Dire Straits(eerste cdtje)
26 Imagine John Lennon![]()
25 Smells Like Teen Spirit Nirvana![]()
24 Thunderstruck AC/DC(hun beste B Johnson plaat)
23 The Sound Of Silence Simon & Garfunkel![]()
22 Oceaan Racoonoke dan
21 The River Bruce Springsteen
20 The Sound Of Silence Disturbed(alleen voor mezellef? Dont care)
19 Comfortably Numb Pink Floyd![]()
18 Brothers In Arms Dire Straits(falklands)
17 Nothing Else Matters Metallica
Die heeft d’r broekje al uit jaquote:Op donderdag 31 december 2020 21:07 schreef Isorden het volgende:
Zou @:houdjemond al klaar zitten voor Disturbed?
Duimpje omhoogquote:Op donderdag 31 december 2020 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
En die zijn zich Disturbed gaan noemen?
Ja dat snap ik wel.
Stanley Ipkiss had er wel succes mee tijdens zijn nachtelijke avonturenquote:Op donderdag 31 december 2020 21:07 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Nadeel: in je eentje een masker opzetten is tamelijk kansloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |