"Moderne klassieker" noemen ze datquote:Op donderdag 31 december 2020 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Echt het meest kapotgedraaide Coldplay liedje dit.![]()
![]()
Traantje weggepinktquote:Op donderdag 31 december 2020 19:13 schreef ok01 het volgende:
Ik begin trouwens redelijk dronken te worden dus alvast sorry als ik een sentimentele speech houd zometeen
Eigenlijk een heel droevig nummer.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Confession time
Tot een paar jaar terug dacht ik dat de Stones een window zwart wilden verven. Toen kwam ik erachter dat het een red door was.
Nu al zin inquote:Op donderdag 31 december 2020 19:13 schreef ok01 het volgende:
Ik begin trouwens redelijk dronken te worden dus alvast sorry als ik een sentimentele speech houd zometeen
Ik ben een enorme Coldplay fan maar ik kan dit nummer gewoon niet meer horen.quote:
Nu al.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:13 schreef ok01 het volgende:
Eindelijk, entertainment!quote:Op donderdag 31 december 2020 19:13 schreef ok01 het volgende:
Stiekem is in je eentje naar een concert gaan ook gewoon best tofquote:Op donderdag 31 december 2020 19:14 schreef Cee het volgende:
Feit: ik ben ooit in m'n eentje naar Pinkpop gegaan omdat ik per sé Coldplay live wilde zien en m'n vrienden daar het geld niet voor over hadden.
Geen spijt van gehad.
En tante Truus, de melkboer en de baliemedewerker van het gemeentehuis. Daarom staat het ook zo hoog.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:13 schreef Fred_B het volgende:
Best een aardig nummer overigens. Wel iets wat je aardrijkskundeleraar ook leuk vindt.
Neem nog een flesje.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:13 schreef ok01 het volgende:
Iig tot je je digitale poessiealbum hebt volgekalktquote:Op donderdag 31 december 2020 19:14 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik de hele avond achter m'n scherm blijf zitten
Dag Doedezemaar!quote:Op donderdag 31 december 2020 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij gaan over op de tv, met straks een overdosis Queen (met ook een beetje Sjors). Het was me weer een waar genoegen, de Top2000 is echt leuker met jullie erbij
![]()
Bij de afterparty zijn we er vast wel weer
quote:Op donderdag 31 december 2020 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij gaan over op de tv, met straks een overdosis Queen (met ook een beetje Sjors). Het was me weer een waar genoegen, de Top2000 is echt leuker met jullie erbij
![]()
Dit weet ik nog. Lijkt me ook nog gaaf om heen te gaan. Ooit.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:14 schreef Cee het volgende:
Feit: ik ben ooit in m'n eentje naar Pinkpop gegaan omdat ik per sé Coldplay live wilde zien en m'n vrienden daar het geld niet voor over hadden.
Geen spijt van gehad.
Dat is Clocks lijkt me.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Echt het meest kapotgedraaide Coldplay liedje dit.![]()
![]()
Gelukkig nieuwjaar alvastquote:Op donderdag 31 december 2020 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
Fijne jaarwisseling!quote:Op donderdag 31 december 2020 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |