Moet ik wel ergens kunnen kopenquote:Op donderdag 31 december 2020 19:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb je toch geen bouwmarkt voor nodig? Alleen verf.
Oh die knakker van Kind van de Duivel toch?quote:Op donderdag 31 december 2020 19:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Rapper JeBroer, je weet wel, die als een wappie vandaag heeft opgetreden in duindorp
En nee, je wilt hem niet kennen en mist er niks aan
Dat figuur jaquote:Op donderdag 31 december 2020 19:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh die knakker van Kind van de Duivel toch?
Tour of Duty-bonusquote:Op donderdag 31 december 2020 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom staat dit hoger dan Sympathy for the devil?
Geen idee, ik vind Sympathy mooierquote:Op donderdag 31 december 2020 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom staat dit hoger dan Sympathy for the devil?
Veel plezierquote:Op donderdag 31 december 2020 19:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Over weg gaan, ik ga eens eten, voor degenen die ik niet meer spreek vanavond:
Het was weer gezellig om met z'n allen te (nacht)baggeren, fijne jaarwisseling en tot volgend jaar.
Homies 4 life, check je later
Had ook Sympathy For The Devil als hoogste verwacht iddquote:
Er staan nog 30 blikken hier in de schuur, zit ook wel wat zwarts bij!quote:
Daar heb je een goede ijssalon.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 19:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Het was weer gezellig om met z'n allen te (nacht)baggeren, fijne jaarwisseling en tot volgend jaar.
Die nederrappers zijn over het algemeen toch mensen met mentale uitdagingen of hoe je zoiets tegenwoordig noemt?quote:Op donderdag 31 december 2020 19:08 schreef alopio het volgende:
[..]
Rapper JeBroer, je weet wel, die als een wappie vandaag heeft opgetreden in duindorp
En nee, je wilt hem niet kennen en mist er niks aan
Fijne avond enzo, Homiequote:Op donderdag 31 december 2020 19:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Yes was gezellig, fijne jaarwisselingquote:Op donderdag 31 december 2020 19:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
den helder beetje verquote:Op donderdag 31 december 2020 19:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er staan nog 30 blikken hier in de schuur, zit ook wel wat zwarts bij!
Fijne jaarwisseling en tot volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 19:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Denk dat je het heeeel mooi omschrijft zo jaquote:Op donderdag 31 december 2020 19:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Die nederrappers zijn over het algemeen toch mensen met mentale uitdagingen of hoe je zoiets tegenwoordig noemt?
Zelfs Imca Marina, dan weet je het welquote:Op donderdag 31 december 2020 19:10 schreef Dven het volgende:
Volgens mij ook gecoverd door zo'n beetje iedere band. Tot Led Zeppelin aan toe.
Thanks en goede jaarwisseling!quote:Op donderdag 31 december 2020 19:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Aha dan heb ik vast een cover hiervan ooit gehoordquote:Op donderdag 31 december 2020 19:10 schreef Dven het volgende:
Volgens mij ook gecoverd door zo'n beetje iedere band. Tot Led Zeppelin aan toe.
quote:Op donderdag 31 december 2020 19:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
WAT VIND JE ERVAN VRIENDquote:Op donderdag 31 december 2020 19:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aha dan heb ik vast een cover hiervan ooit gehoord
ciao!quote:Op donderdag 31 december 2020 19:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Tot volgend jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 19:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Opgenomen in madurodamquote:Op donderdag 31 december 2020 19:12 schreef Mani89 het volgende:
Echt het meest kapotgedraaide Coldplay liedje dit.![]()
![]()
Blijft wel een mooiequote:Op donderdag 31 december 2020 19:12 schreef Mani89 het volgende:
![]()
"Moderne klassieker" noemen ze datquote:Op donderdag 31 december 2020 19:12 schreef Mani89 het volgende:
![]()
Traantje weggepinktquote:Op donderdag 31 december 2020 19:13 schreef ok01 het volgende:
Ik begin trouwens redelijk dronken te worden dus alvast sorry als ik een sentimentele speech houd zometeen
Eigenlijk een heel droevig nummer.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Confession time
Tot een paar jaar terug dacht ik dat de Stones een window zwart wilden verven. Toen kwam ik erachter dat het een red door was.
Nu al zin inquote:Op donderdag 31 december 2020 19:13 schreef ok01 het volgende:
Ik begin trouwens redelijk dronken te worden dus alvast sorry als ik een sentimentele speech houd zometeen
Ik ben een enorme Coldplay fan maar ik kan dit nummer gewoon niet meer horen.quote:
Nu al.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:13 schreef ok01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |