quote:Op donderdag 31 december 2020 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Confession time
Tot een paar jaar terug dacht ik dat de Stones een window zwart wilden verven. Toen kwam ik erachter dat het een red door was.
Ah nu je het zegt kan ik window er wel een beetje in horen jaquote:Op donderdag 31 december 2020 19:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Confession time
Tot een paar jaar terug dacht ik dat de Stones een window zwart wilden verven. Toen kwam ik erachter dat het een red door was.
Lekker bezig geweest!quote:Op donderdag 31 december 2020 19:07 schreef Isorden het volgende:
The Rolling Stones - Paint It Black
Mijn standaard reactie is dan "waar ben je weg van dan?"quote:Op donderdag 31 december 2020 19:07 schreef Poppejans het volgende:
"Ik ben er weg van" om te zeggen dat je weggaat, ik kende die uitdrukking niet
Ik hoor het nog steeds in die eerste zinquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Paint it blacked.com
Maar ik was weg
Ja, dit!quote:Op donderdag 31 december 2020 19:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mijn standaard reactie is dan "waar ben je weg van dan?"
Heb je toch geen bouwmarkt voor nodig? Alleen verf.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:07 schreef alopio het volgende:
De bouwmarkt is dicht, kan helemaal niks painten nu
Rapper JeBroer, je weet wel, die als een wappie vandaag heeft opgetreden in duindorpquote:
Schildersvakbond elk jaar weerquote:Op donderdag 31 december 2020 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom staat dit hoger dan Sympathy for the devil?
Twee keer een hit geweest en spectaculairder intro. Denk ik.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:08 schreef BillDauterive het volgende:
Waarom staat dit hoger dan Sympathy for the devil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |