HET IS WEER TIJD VOOR DE WALTZquote:Op donderdag 31 december 2020 18:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
van Inkel weer met zijn mondharmonica?
Ik mag jou welquote:Op donderdag 31 december 2020 18:51 schreef Isorden het volgende:
Queen - Bohemian Rhapsody
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
Deep Purple - Child In Time
Guns N' Roses - November Rain
Dire Straits - Brothers In Arms
Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
AC/DC - Thunderstruck
Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond
Dire Straits - Telegraph Road
The Rolling Stones - Paint It Black
Supertramp - School
Queen - Don't Stop Me Now
Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
Metallica - Master Of Puppets
David Bowie - Space Oddity
Fleetwood Mac - The Chain
Foo Fighters - The Pretender
Muse - Knights Of Cydonia
Oasis - Don't Look Back In Anger
Pearl Jam - Jeremy
Foo Fighters - Everlong
Iron Maiden - Run To The Hills
Neil Young - Heart Of Gold
Queens Of The Stone Age - No One Knows
Nirvana - Lithium
Michael Jackson - Beat It
Cuby & the Blizzards - Window Of My Eyes
Lynyrd Skynyrd - Free Bird
Meat Loaf - Bat Out Of Hell
Golden Earrings - Just A Little Bit Of Peace In My Heart
Paul McCartney & Wings - Band On The Run
Jeff Wayne & Justin Hayward - The Eve Of The War
Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
Streepgenot.
Weleens Bløf live gezien?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is beter voor mijn postcount.
Versleten stem. Een stijl die uit de mode is. Maar technisch nog steeds goed. En: hij lijkt er oprecht plezier in te hebben (altijd een plus).quote:
Heb op @Isorden gestemd als user met de beste stemlijst.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb op @:isorden gestemd als user met de beste stemlijst.
Vind het vooral heel erg geforceerd overkomen, zeker in zn normale showsquote:Op donderdag 31 december 2020 18:52 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Versleten stem. Een stijl die uit de mode is. Maar technisch nog steeds goed. En: hij lijkt er oprecht plezier in te hebben (altijd een plus).
Dat is een stemplaat van mijquote:Op donderdag 31 december 2020 18:51 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hoewel ik Hide in Your Shell mooier vind
Nee, maar mijn moeder wel!quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Dat is een stemplaat van mij
Niks tegen in te brengen.quote:
valt me net op: je heb er nu 3 op rij toch???quote:
Die kerel is gewoon al sinds 1985 of zo gewend om te praten. Hij weet niet meer beter. Vroeger was die stijl ook heel hip, terwijl het nu wat vreemd over kan komen.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Vind het vooral heel erg geforceerd overkomen, zeker in zn normale shows
Nee, dat vervelende Viva la Vida zit er nog tussenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:54 schreef wdn het volgende:
[..]
valt me net op: je heb er nu 3 op rij toch???
De grote Van Inkel naborrelquote:Op donderdag 31 december 2020 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we vannacht weer Van Inkelen?
Goed plan. Alleen jammer dat dat er niet in zitquote:Op donderdag 31 december 2020 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is het oude Veronica-gevoel. Leren jack, sjekkie in de mond, poster van een blonde vrouw aan de muur, dat idee. Een tijd die voorbij is, helaas voor hem.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Vind het vooral heel erg geforceerd overkomen, zeker in zn normale shows
ah maar die negeer ik dus dan is het jaquote:Op donderdag 31 december 2020 18:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, dat vervelende Viva la Vida zit er nog tussen
quote:Op donderdag 31 december 2020 18:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit pianostuk is echt genieten
Ging vanochtend om 10 uur naar bed. Beetje uit de hand gelopen.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar toch, heb het idee dat het allemaal wat minder soepel gaat nu. Dat het minder naturel isquote:Op donderdag 31 december 2020 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is het oude Veronica-gevoel. Leren jack, sjekkie in de mond, poster van een blonde vrouw aan de muur, dat idee. Een tijd die voorbij is, helaas voor hem.
Lekker archetypisch:quote:Op donderdag 31 december 2020 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is het oude Veronica-gevoel. Leren jack, sjekkie in de mond, poster van een blonde vrouw aan de muur, dat idee. Een tijd die voorbij is, helaas voor hem.
Mosselfeestenquote:Op donderdag 31 december 2020 18:55 schreef Isorden het volgende:
Heb Blof ooit een keer live gezien jaren geleden op de zomerfeesten hier in Gorinchem
Gezien hoorquote:Op donderdag 31 december 2020 18:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ging vanochtend om 10 uur naar bed. Beetje uit de hand gelopen.
Was wel de hele tijd in beeld vanochtend
Bartje Arens houdt ook nog wel van leren jacks geloof ikquote:Op donderdag 31 december 2020 18:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |