Waarom eet jij dennenappels?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:02 schreef 3rr0r het volgende:
Die ik dronk had echt een verfijnde dennenappelsmaak
Ondanks dat ik een klein beetje met je privé speel, voor jou dezelfde vraag maat ;quote:
Zeker.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een klein beetje met je privé speel, voor jou dezelfde vraag maat ;
Nog wat op de planning vanavond?
Geniet ervan vetklep.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Ik zal alvast één ding verklappen: Ik eet straks pizza
Wat voor pizza?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeker.
Ik zal alvast één ding verklappen: Ik eet straks pizza
Hij viert het met vrienden waarschijnlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ondanks dat ik een klein beetje met je privé speel, voor jou dezelfde vraag maat ;
Nog wat op de planning vanavond?
quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 13:36 schreef onlogisch het volgende:
Gewoon, hier op fok zoals het een kansloze forumbeest betaamt.
Quatro formaggiquote:
Goede keuze, erg lekker.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Quatro formaggi
Ik ga nu opzoeken hoe je dit echt spelt.
Quattro formaggi
Nou dat zat in de buurt
Hoezo speelt Ajax vanavond?quote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij viert het met vrienden waarschijnlijk
Dat is een feature, debiel.quote:Op donderdag 31 december 2020 18:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Quatro formaggi![]()
Weet je trouwens wat ook heel vervelend is?
[ afbeelding ]
Gebeurt jullie dit ook wel eens als je een woord kopieert en vervolgens pas de post gaat quoten? Echt moker irritant is dat.
Misschien vier ik het wel met @Anneloosquote:Op donderdag 31 december 2020 18:14 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij viert het met vrienden waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |