mooi op tijdquote:Op donderdag 31 december 2020 17:50 schreef Dven het volgende:
Mijn god, zie nu pas dat een stemplaat van mij voor het eerst de top2000 heeft gehaald![]()
![]()
![]()
Op 1994
Een, niet éénquote:Op donderdag 31 december 2020 17:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar één nummer heeft het gehaald?
Een LEGENDARISCHE gebeurtenisquote:Op donderdag 31 december 2020 17:50 schreef Dven het volgende:
Mijn god, zie nu pas dat een stemplaat van mij voor het eerst de top2000 heeft gehaald![]()
![]()
![]()
Op 1994
quote:Op donderdag 31 december 2020 17:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zeg volgens mij bijna elk jaar voordat ik wegga dat ik jullie lief vind en dat het me weer een waar genoegen was, nu zeg ik t maar wat eerder, zodat meer mensen het meekrijgen
My Immortal erasure weerquote:Op donderdag 31 december 2020 17:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Too Young to Die van Jamiroquai was...
Weinig meegekregen van de openingquote:
Da's Ruud de Wild. De DJ van dienst.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:49 schreef Viv het volgende:
Wat doet die kutclown de hele tijd in beeld tijdens dit mooie nummer
Nog even niet, straks naar feest, wil niet als eerste per totaal zijnquote:Op donderdag 31 december 2020 17:51 schreef alopio het volgende:
[..]
Een LEGENDARISCHE gebeurtenis
En nu zuipen allemaal
ABBA inflatie is echt enorm (behalve bij The Day Before you came, eagle, I have a dream en Fernando)quote:Op donderdag 31 december 2020 17:51 schreef MTheBassman het volgende:
Ben verbaasd hoe hoog Dancing Queen is gestegen. Die zat een paar jaar geleden nog bij 150 of zo.
Die fout heb ik ook een keer gemaakt.Niet te vreten iddquote:Op donderdag 31 december 2020 17:51 schreef het_fokschaap het volgende:
de oliebollen waren soort van mislukt...snuf zout vergeten...
gelukkig kon ik nog even naar de oliebollenkraam
quote:Op donderdag 31 december 2020 17:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zeg volgens mij bijna elk jaar voordat ik wegga dat ik jullie lief vind en dat het me weer een waar genoegen was, nu zeg ik t maar wat eerder, zodat meer mensen het meekrijgen
heb jij dan een fuck corona feestje ?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wordt gewaardeerdquote:Op donderdag 31 december 2020 17:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Das lievquote:Op donderdag 31 december 2020 17:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oeps... ik koop gewoon Koopmans mix. Mislukt eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:51 schreef het_fokschaap het volgende:
de oliebollen waren soort van mislukt...snuf zout vergeten...
gelukkig kon ik nog even naar de oliebollenkraam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |