quote:Op donderdag 31 december 2020 17:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Dat moet je aan de stemmers vragen.

zeer terechte klachtquote:Op donderdag 31 december 2020 17:40 schreef Dven het volgende:
Achter elkaar afscheid nemen van David en Sjors terwijl Danny, Claudia gewoon hier blijven

too much in 1 post Mex,quote:Op donderdag 31 december 2020 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Brian May?
John deacon er wat van en Freddie kon er ook wat van
Is Roger?
Nee die moest naar de Taylor

Kon het in mijn jeugd wel woord voor woord meerappenquote:Op donderdag 31 december 2020 17:39 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Slechtste rapper aller tijden. Van het universum. En omstreken.

Innuendo jaquote:Op donderdag 31 december 2020 17:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee, nog 3 gok ik.
Don't stop me now
Innuendo
Love of my life

Maar David neemt vanavond laat pas afscheid?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:40 schreef Dven het volgende:
Achter elkaar afscheid nemen van David en Sjors terwijl Danny, Claudia gewoon hier blijven

Was een pre afscheid voordat straks het bier toeslaatquote:Op donderdag 31 december 2020 17:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
hee, we hebben jou net uitgezwaaid

Neem aan dat we Innuendo ook nog gasan horen.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Love of my life komt sowieso nog.

Heroes staat op 10 maar okequote:Op donderdag 31 december 2020 17:40 schreef Dven het volgende:

Tijdens de lockdown??quote:Op donderdag 31 december 2020 17:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doet Brian May?
John deacon er wat van en Freddie kon er ook wat van
Is Roger?
Nee die moest naar de Taylor

Erg triest inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:40 schreef Dven het volgende:

Genotquote:Op donderdag 31 december 2020 17:41 schreef peaceman het volgende:
Voor wie het gemist had... het laatste Borsatan nieuws:
https://www.ad.nl/show/ma(...)mijn-leven~a172b8c2/

Dan wel natuurlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 17:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En als je er eerst op gaat zitten?

Ah natuurlijk, heroesquote:Op donderdag 31 december 2020 17:40 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar David neemt vanavond laat pas afscheid?

Wier Neerlands trots door d'aderen vloeit....quote:Op donderdag 31 december 2020 17:40 schreef Dven het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |