Duurt ie 23 minuten ook?quote:
Allermooiste nummertje ooit gemaakt komt vannacht na wat bubbelsquote:Op donderdag 31 december 2020 17:20 schreef skysherrif het volgende:
Als je het mij vraagt, is dit het allermooiste nummertje ooit gemaakt
Don Leo manquote:
Is er een nummer dat 23 minuten duurt dan?quote:
Eens ja, die zet ik er ook even bij voor volgend jaarquote:
Die rijpt goedquote:Op donderdag 31 december 2020 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jolene stond in 2012 op 770 en sindsdien is ie elk jaar gestegen, inmiddels dus 64.
Tot volgend jaar, was weer gezelligquote:Op donderdag 31 december 2020 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden,
Ik ga vanaf nu wat minder actief zijn. Mijn bezoek kan elk moment arriveren en heel af en toe zal ik nog weleens wat over de schutting werpen maar dat zal zeer beperkt zijn. En dan hebben we Dolly Parton nog altijd niet gehoord.
Ik dank jullie weer voor 7 fijne dagen. Zoals elk jaar is Fok weer een onlosmakelijk onderdeel van mn Top 2000-ervaring. Laten we hopen dat dat volgens jaar nog steeds kan. En morgen ben ik sowieso ook bij de Bubbling After.
Voor nu alvast een hele fijne avond vrienden
In alle eerlijkheid landt dit nummer bij mij ook niet zo goed als het bij sommige mensen blijkbaar doet.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik kan Beach Boys op zich waarderen, maar vind het wel altijd heel oubollig klinken ofzo.
Was gezellig, fijne jaarwisseling gewenstquote:Op donderdag 31 december 2020 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden,
Ik ga vanaf nu wat minder actief zijn. Mijn bezoek kan elk moment arriveren en heel af en toe zal ik nog weleens wat over de schutting werpen maar dat zal zeer beperkt zijn. En dan hebben we Dolly Parton nog altijd niet gehoord.
Ik dank jullie weer voor 7 fijne dagen. Zoals elk jaar is Fok weer een onlosmakelijk onderdeel van mn Top 2000-ervaring. Laten we hopen dat dat volgens jaar nog steeds kan. En morgen ben ik sowieso ook bij de Bubbling After.
quote:Op donderdag 31 december 2020 17:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Vrienden,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |