Liever Harry Klorkestein (oftewel Jekkers).quote:Op donderdag 31 december 2020 17:28 schreef skysherrif het volgende:
zou me niets verbazen als chris martins cover van oh oh den haag er nog eens in komt, gezien de hoeveelheid coldplay
ik was al in de war, want je zei he tlaatst nogquote:Op donderdag 31 december 2020 17:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Eh ik bedoel Kid A, stop de tijd.
quote:Op donderdag 31 december 2020 17:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Origineel van Evil Activities
Ja ik snap ook niet hoe mensen dit trage gejengel kunnen waarderen.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:27 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Alweer dat boring hemeltergend gejammer van Coldplay![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was wel leuk tijdens het concertquote:Op donderdag 31 december 2020 17:28 schreef skysherrif het volgende:
zou me niets verbazen als chris martins cover van oh oh den haag er nog eens in komt, gezien de hoeveelheid coldplay
U ontvangt geen 20.000 euro.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ow neem me terug naar de start.
quote:NOBODY SAID IT WAS EASY
OH, IT'S SUCH A SHAME FOR US TO PART![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOBODY SAID IT WAS EASY
NO ONE EVER SAID IT WOULD BE SO HARD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I'M GOING BACK TO THE START![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OH OOH, OOH OOH OOH OOOOOOOOOOH!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja sorry... Kid A staan 3-4 tracks die ik geweldig vind, maar In Rainbows vind ik als album dan weer het mooiste.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik was al in de war, want je zei he tlaatst nog
Band Aidquote:Op donderdag 31 december 2020 17:27 schreef cafca het volgende:
Welke artiest staat eigenlijk wel met zijn beste nummer het hoogst? 🤔
Das ongeveer dezelfde humor als dit topicquote:
je schrijft Parachutes verkeerdquote:Op donderdag 31 december 2020 17:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dit dan weer niks, doe maar mij wat nieuwere Coldplay. Ja laat de haat maar komen.
De 1e plaat is toch by far de beste, daarna kreeg die een kronkel in zn kop ofzoquote:Op donderdag 31 december 2020 17:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind dit dan weer niks, doe maar mij wat nieuwere Coldplay. Ja laat de haat maar komen.
HET GORE LEF!quote:Op donderdag 31 december 2020 17:30 schreef Guanabana het volgende:
Deep Purple natuurlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 17:27 schreef cafca het volgende:
Welke artiest staat eigenlijk wel met zijn beste nummer het hoogst? 🤔
Misschien kunnen we volgend jaar bij elke plaat een Dirk-Jan klaarzetten.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das ongeveer dezelfde humor als dit topic
Morgen toch?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Gaan ze ook weer nummers draaien die het net niet gehaald hebben?
Ja, terug naar de mix van Bart Arens... wat waren we nog jong en onbezonnen toen!quote:Op donderdag 31 december 2020 17:29 schreef BillDauterive het volgende:
Ow neem me terug naar de start.
ja morgenquote:Op donderdag 31 december 2020 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
Op 22 december?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:31 schreef Dven het volgende:
Hoop dat Claudia de Brey volgend jaar ergens rond half zes in de ochtend staat
14 plekken omhoog moet die.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Maar nog lang niet hoog genoeg.
quote:
Is toch niet zoveel gevraagd. Genoeg platen die harder sitjgen.quote:
HEAR EVERY SINGLE PAIR OF HANDSquote:
DPquote:
Daar zijn ze toch al vanaf de 25e in de avond mee bezig?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2020 17:33 schreef alopio het volgende:
Ik hou van Sjors maar dat dit hoger staat dan het orgineel...dat kan niet
quote:Op donderdag 31 december 2020 17:33 schreef alopio het volgende:
Enjoyquote:Op donderdag 31 december 2020 17:25 schreef alopio het volgende:
JAAAAAA Laatste werkdag zit erop.
Nu bier en top2000. Zal niet heel veel meer posten vanavond. Dus alvast een hele fijne muzikale jaarwisseling en een gezond 2021 voor iedereen
Vroeger had je in het nieuwe jaar toch de lijst met de liedjes die de top2000 niet gehaald hebben?quote:
Dit is toch niet Stevie Wonder?quote:
Bazenpost dit!quote:Op donderdag 31 december 2020 17:34 schreef Evenstar het volgende:
Nog maar 45 nummers tot de absolute nummer 1
2021 begint vroeg inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:34 schreef Evenstar het volgende:
ik ook denk ik, ik ben nooit een grote queen fan geweest, hebben goeie nummers gemaakt maar ze worden soms veel te veel opgehemeld en staan er veel te veel in.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mee eensch. En dit komt van iemand die vroeger megafan was.
Sowieso helpt het ook niet dat ze zo kort bij elkaar staanquote:Op donderdag 31 december 2020 17:33 schreef alopio het volgende:
Justin bieberquote:Op donderdag 31 december 2020 17:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Origineel van Boogie Pimps natuurlijk
Wel raar dat het hotel en die rhapsody er dit jaar niet in staanquote:
Nee, klopt, net in de auto die van queen al, beetje overkill ditquote:Op donderdag 31 december 2020 17:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Sowieso helpt het ook niet dat ze zo kort bij elkaar staan
het beste nummer ooit gemaaktquote:Op donderdag 31 december 2020 17:34 schreef Evenstar het volgende:
David Bowie?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:35 schreef skysherrif het volgende:
Oh god, ik heb even gekeken welke band hierna komt.
Je raadt het nooit
Ja, of wish you were here, of stairway to heaven.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wel raar dat het hotel en die rhapsody er dit jaar niet in staan
quote:Op donderdag 31 december 2020 17:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Bijna spijt van dat bier...bijna
Nederland is...quote:Op donderdag 31 december 2020 17:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, of wish you were here, of stairway to heaven.
45 Miles?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:34 schreef Evenstar het volgende:
Jazekerquote:
Absoluutquote:Op donderdag 31 december 2020 17:36 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
het beste nummer ooit gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |