sickquote:Op donderdag 31 december 2020 16:19 schreef essnhills het volgende:
En nog een verplichte Anneke Dote.
Henk Poort was op de radio bij Phantom of the Opera. Mijn vader vertelde dat hij in Amsterdam met hem in de klas heeft gezeten
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:19 schreef essnhills het volgende:
Henk Poort was op de radio bij Phantom of the Opera. Mijn vader vertelde dat hij in Amsterdam met hem in de klas heeft gezeten
Dankjequote:Op donderdag 31 december 2020 16:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je het zelf maar doorhebt!
Lees als, veel plezier vandaag Ess en alvast de beste wensen
Dat zijn de betere anekdotesquote:Op donderdag 31 december 2020 16:19 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2020 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ikzelf vind het bij Losing My Reglion altijd leuk om nčt voor de eerst gezongen zin te vragen: Wat is er groter, een olijf of een cranberry?
Dan komt het wel heel dichtbij.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:19 schreef essnhills het volgende:
komt wel heel dichtbij danquote:Op donderdag 31 december 2020 16:19 schreef essnhills het volgende:
Dit is echt zo erg.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ikzelf vind het bij Losing My Religion altijd leuk om nčt voor de eerst gezongen zin te vragen: Wat is er groter, een olijf of een cranberry?
Een olijf natuurlijkquote:Op donderdag 31 december 2020 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ikzelf vind het bij Losing My Reglion altijd leuk om nčt voor de eerst gezongen zin te vragen: Wat is er groter, een olijf of een cranberry?
quote:
Ja thanksquote:Op donderdag 31 december 2020 16:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan komt het wel heel dichtbij.
Deze ook niet verkeerd tochquote:Op donderdag 31 december 2020 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit nummer van hem is wel te doen. Verder een grote act.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |