abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_198751782
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:29 schreef Candaasje het volgende:
Iemand al It Takes Two gespeeld? Ik vind het echt veel te grappig om mijn vriend met een hamer de grond in te meppen :') (Maar het was wel nadat 'ie me eerst doorboord had met een spijker en geroosterd had in een pot.)

:D

Goed, het verhaal is wat...ja, goh, beetje 'zeuderig' in de zin dat het over een stel gaat dat de scheiding heeft aangevraagd, en hun dochter probeert dat te voorkomen met behulp van een of ander (irritant), en klaarblijkelijk magisch Liefdesboek.
Maar de uitwerking is wel echt heel leuk gedaan. Je speelt dit dus samen, waarbij de een de man (Cody) is, en de ander de vrouw (May), en je bent beide wakker geworden als een door dochter gefabriceerd poppetje. (Hij een kleipop, zij een houten pop). Het wordt daardoor een soort 'Honey I shrunk the audience' maar dan in een mix van de echte wereld en een fantasiewereld.(Ik wil niet teveel spoileren, dus ik hou me even in, maar het is episch ;) )

Door het spel heen krijg je verschillende hulpstukken, en je moet echt samenwerken om verder te komen. Maar je kunt elkaar dus ook een beetje treiteren :+ . En het stel kibbelt sowieso al heel wat af. Er zijn door het spel heen ook wat spelletjes te vinden die je tegen elkaar kunt spelen. De een wel geslaagder dan de ander.

Laat ik het zo zeggen; de makers hebben hun fantasie echt de vrije loop gelaten en de Unreal engine helpt wel om het ook een heel mooie speelervaring te maken ^O^

Trailer:
Hoe is de herspeelbaarheid? En kan er ook een random persoon uitgenodigd worden?
  FOK!fotograaf maandag 29 maart 2021 @ 17:08:52 #202
364681 over_hedge
pi_198752501
Morgen evil genius *O*
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  maandag 29 maart 2021 @ 17:15:22 #203
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_198752587
Fucking boot sector van mijn c:-schijf is vernaggeld na een mislukte firmware-update :( :( :(
Krijg het met geen mogelijkheid gerepareerd. Al een uur of vijf mee bezig :( :( :(

Echt, fucking hell.

Gelukkig is de data-partitie nog wel intact, al heb ik daar verder weinig aan; mijn meeste data staat toch op andere disks in mijn systeem en ik zal toch Windows opnieuw moeten gaan installeren. Op zich is dát nog niet zo erg, want mijn huidige install is al op leeftijd, diverse upgrades overheen gegaan, dus een verse install is niet per se heel erg, maar het WERK -O- Zo FOKKING veel programma's en settings en gekut :(

En omdat ik dus voor de zekerheid mijn huidige ssd wil behouden, voor het geval er ergens iets staat dat ik nog nodig heb, dus maar een nieuwe ssd besteld, nvme v4 maar meteen, omdat mijn mobo het aankan.

Dus ik ben morgen, maar waarschijnlijk eerder overmorgen, godvergeten druk met geïnstalleer. En gamen kan dus ook niet :(
Ja inderdaad, V. ja.
pi_198752780
quote:
10s.gif Op maandag 29 maart 2021 16:08 schreef Skwish het volgende:

[..]

Hoe is de herspeelbaarheid? En kan er ook een random persoon uitgenodigd worden?
Eerste vraag: weet ik nog niet, we moeten aan de trailer te zien nog heeeel wat spelen :D
Het is wel een vrij grote wereld, maar het te volgen pad ligt wel vast en of er echt veel verborgen 'easter eggs' te ontdekken zijn betwijfel ik.

Tot nu toe zijn de eindbazen ook wel meer dan prima te doen; echt 'dood' ga je niet, dus je respawnt gewoon 700x en dan lukt het wel op den duur. Dat haalt wel een beetje de uitdaging eruit natuurlijk, dus of het dan nog een 2e keer leuk is...

Wel kun je natuurlijk een keer wisselen van character. May en Cody krijgen beide hun eigen 'props' (wapens, bepaalde kledingstukken etc.) en ze hebben daardoor ook wel verschillende taken. Dus er zit wel enigszins verschil in hoe ze spelen.

Tweede vraag:
Je kunt een friend inviten (moet je wel even een account maken op Origin van EA) , dus het hoeft inderdaad niet per se je huisgenoot of partner te zijn. Je scharrel, minnaar(res) of gewoon een ergens anders wonende vriend(in) kan dus ook ;)
pi_198760586
quote:
7s.gif Op maandag 29 maart 2021 17:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Eerste vraag: weet ik nog niet, we moeten aan de trailer te zien nog heeeel wat spelen :D
Het is wel een vrij grote wereld, maar het te volgen pad ligt wel vast en of er echt veel verborgen 'easter eggs' te ontdekken zijn betwijfel ik.

Tot nu toe zijn de eindbazen ook wel meer dan prima te doen; echt 'dood' ga je niet, dus je respawnt gewoon 700x en dan lukt het wel op den duur. Dat haalt wel een beetje de uitdaging eruit natuurlijk, dus of het dan nog een 2e keer leuk is...

Wel kun je natuurlijk een keer wisselen van character. May en Cody krijgen beide hun eigen 'props' (wapens, bepaalde kledingstukken etc.) en ze hebben daardoor ook wel verschillende taken. Dus er zit wel enigszins verschil in hoe ze spelen.

Tweede vraag:
Je kunt een friend inviten (moet je wel even een account maken op Origin van EA) , dus het hoeft inderdaad niet per se je huisgenoot of partner te zijn. Je scharrel, minnaar(res) of gewoon een ergens anders wonende vriend(in) kan dus ook ;)
Ik heb de trailers en reviews gezien, en hoewel het er echt prachtig uitziet, laat ik deze aan me voorbij gaan. Duidelijk wel dat ze echt moeite gestoken hebben in de artstyle, die is echt fenomenaal.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  dinsdag 30 maart 2021 @ 11:49:20 #206
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_198762771
Ik denk dat ik hem ook laat gaan. Ziet er supertof uit, maar ik heb verder niemand om mee te spelen -O-
(mijn vrouw vindt mij een uit de kluiten gewassen puber omdat ik game _O-)

Maar ik ben wél enorm geïnteresseerd in deze (vooropgezet dat je tegen een wildvreemde kunt spelen natuurliijk)

http://www.spyparty.com/
Ja inderdaad, V. ja.
pi_198762864
quote:
6s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:49 schreef V. het volgende:
Ik denk dat ik hem ook laat gaan. Ziet er supertof uit, maar ik heb verder niemand om mee te spelen -O-
(mijn vrouw vindt mij een uit de kluiten gewassen puber omdat ik game _O-)

Maar ik ben wél enorm geïnteresseerd in deze (vooropgezet dat je tegen een wildvreemde kunt spelen natuurliijk)

http://www.spyparty.com/
Ahw, dat is wel jammer ja. Mijn vriend heeft het spel gekocht, dus via zo'n Friends pass speel ik het dan met hem samen. Dus dan is het de prijs best waard, als je er ook met z'n 2en lol van hebt :)
(Sowieso vind ik het qua werk dat er ingestoken is de prijs wel waard, maar het is natuurlijk wel een van de wat duurdere spellen op Steam)

Benieuwd wat dat spyparty wordt!
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:35:13 #208
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_198764144
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 17:15 schreef V. het volgende:
Fucking boot sector van mijn c:-schijf is vernaggeld na een mislukte firmware-update :( :( :(
Krijg het met geen mogelijkheid gerepareerd. Al een uur of vijf mee bezig :( :( :(

Echt, fucking hell.

Gelukkig is de data-partitie nog wel intact, al heb ik daar verder weinig aan; mijn meeste data staat toch op andere disks in mijn systeem en ik zal toch Windows opnieuw moeten gaan installeren. Op zich is dát nog niet zo erg, want mijn huidige install is al op leeftijd, diverse upgrades overheen gegaan, dus een verse install is niet per se heel erg, maar het WERK -O- Zo FOKKING veel programma's en settings en gekut :(

En omdat ik dus voor de zekerheid mijn huidige ssd wil behouden, voor het geval er ergens iets staat dat ik nog nodig heb, dus maar een nieuwe ssd besteld, nvme v4 maar meteen, omdat mijn mobo het aankan.

Dus ik ben morgen, maar waarschijnlijk eerder overmorgen, godvergeten druk met geïnstalleer. En gamen kan dus ook niet :(
Ja dat is altijd shit.

Windows opnieuw installeren met een recente installatie USB is echt nog geen uur werk, maar alle ongein daarna is gewoon ruk.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:43:45 #209
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_198764257
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:35 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ja dat is altijd shit.

Windows opnieuw installeren met een recente installatie USB is echt nog geen uur werk, maar alle ongein daarna is gewoon ruk.
Ja, dat. AL die kutprogramma's opnieuw installeren (ik heb er nogal wat) -O-
Wel besloten eerst de belangrijke programma's te doen (Steam (prioriteiten, he ;)), AV en AM, VPN, Office en Adobe. En de rest wanneer ik ze nodig heb.
Ja inderdaad, V. ja.
  Eindredactie Games dinsdag 30 maart 2021 @ 13:51:12 #210
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_198764322
Image maken geen optie?

/captain hindsight
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 13:52:29 #211
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_198764335
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:51 schreef 2dope het volgende:
Image maken geen optie?

/captain hindsight
Ik heb wel een image van mijn startupschijf, maar die is wel dermate verouderd dat ik dan net zo goed een fresh install kan doen, want behalve nadelen heeft dat ook een groot voordeel.
Ja inderdaad, V. ja.
  Eindredactie Games dinsdag 30 maart 2021 @ 13:58:29 #212
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_198764393
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:52 schreef V. het volgende:

[..]

behalve nadelen heeft dat ook een groot voordeel.
Straks een verse image maken dus van je "optimale" software/pc-status :P
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_198764496
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:58 schreef 2dope het volgende:

[..]

Straks een verse image maken dus van je "optimale" software/pc-status :P
en dan verouderde image hebben als je em nodig hebt...
  dinsdag 30 maart 2021 @ 14:18:07 #214
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_198764602
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:58 schreef 2dope het volgende:

[..]

Straks een verse image maken dus van je "optimale" software/pc-status :P
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:08 schreef mschol het volgende:

[..]

en dan verouderde image hebben als je em nodig hebt...
Zoals de Cheshire Cat zou zeggen: 'exaciticly'.
Ja inderdaad, V. ja.
  Eindredactie Games dinsdag 30 maart 2021 @ 14:25:44 #215
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_198764710
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:08 schreef mschol het volgende:

[..]

en dan verouderde image hebben als je em nodig hebt...
Uiteraard dat is theoretisch na 1 dag al.
Maar Windows + applicaties updaten is een stuk minder werk dan alles opnieuw installeren.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Redactie Games dinsdag 30 maart 2021 @ 15:57:00 #216
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_198765731
Ik draai volgens mij al meer dan een paar jaar dezelfde Windows 10 installatie die ik als eerst gedaan heb. Maar ik heb ook heel weinig meuk op de computer staan. Regelmatig wel een Windows-Update, maar die dingen duren standaard al vrij lang. Data staat altijd op aparte disk of NAS/Cloudstorage. Een nieuwe herinstallatie levert voor mij echt niet zoveel tijdswinst op, zeker ook omdat oude images waardeloos/hopeloos verouderd zijn. Dus die zou je dan ook regelmatig moeten maken. Kost me teveel tijd, ruimte, moeite en geen zin in.. :')

Als er een nieuwe stabiele Windows versie uitkomt, wil ik wel weer een reinstall doen..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_198766154
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 15:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik draai volgens mij al meer dan een paar jaar dezelfde Windows 10 installatie die ik als eerst gedaan heb. Maar ik heb ook heel weinig meuk op de computer staan. Regelmatig wel een Windows-Update, maar die dingen duren standaard al vrij lang. Data staat altijd op aparte disk of NAS/Cloudstorage. Een nieuwe herinstallatie levert voor mij echt niet zoveel tijdswinst op, zeker ook omdat oude images waardeloos/hopeloos verouderd zijn. Dus die zou je dan ook regelmatig moeten maken. Kost me teveel tijd, ruimte, moeite en geen zin in.. :')

Als er een nieuwe stabiele Windows versie uitkomt, wil ik wel weer een reinstall doen..
Windows 7 hier nog :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Eindredactie Games dinsdag 30 maart 2021 @ 16:50:27 #218
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_198766192
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 15:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik draai volgens mij al meer dan een paar jaar dezelfde Windows 10 installatie die ik als eerst gedaan heb. Maar ik heb ook heel weinig meuk op de computer staan. Regelmatig wel een Windows-Update, maar die dingen duren standaard al vrij lang. Data staat altijd op aparte disk of NAS/Cloudstorage. Een nieuwe herinstallatie levert voor mij echt niet zoveel tijdswinst op, zeker ook omdat oude images waardeloos/hopeloos verouderd zijn. Dus die zou je dan ook regelmatig moeten maken. Kost me teveel tijd, ruimte, moeite en geen zin in.. :')

Als er een nieuwe stabiele Windows versie uitkomt, wil ik wel weer een reinstall doen..
Hier ook al sinds dec. 2017 dezelfde installatie, draait nog snel zat. Merk hier en daar wel wat 'wear & tear' maar vrijwel nooit vastlopers of crashes. Pagefile zit inmiddels al wel weer tegen de 20GB aan. Waarschijnlijk volgend jaar uitfaseren (= weggeven aan neefje) en nieuwe samenstellen. Misschien dit jaar al, when the mood strikes...

[ Bericht 0% gewijzigd door 2dope op 31-03-2021 12:33:07 ]
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 31 maart 2021 @ 11:38:26 #219
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_198777654
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 13:43 schreef V. het volgende:

[..]

Ja, dat. AL die kutprogramma's opnieuw installeren (ik heb er nogal wat) -O-
Wel besloten eerst de belangrijke programma's te doen (Steam (prioriteiten, he ;)), AV en AM, VPN, Office en Adobe. En de rest wanneer ik ze nodig heb.
Ik neem mezelf altijd voor een bestand te maken met mijn installatie zodat ik dat alleen terug hoef te zetten. Nooit gedaan :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 31 maart 2021 @ 11:44:40 #220
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_198777725
DAMN, wat een gedoe...

Gisteren eind van de dag ssd binnen. In mijn pc gehangen (nog best een gedoe, videokaart moest eruit, toen moest ik gaan graven naar een standoff voor de nvme-kaart. Gedoe.

Windows-installatie begonnen. Leek goed te gaan, maar er misten twee schijven in file explorer: mijn werk- en backupschijf van 8tb en mijn games-ssd.

Na alles nog een keer goed vastprakken kwam alleen mijn 8tb-schijf terug.
Gekeken in schijfmanagement: partitie van mijn games-ssd 'not allocated' NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.

Blijkbaar bij mijn diskpart-acties van eergisteren om mijn opstart-ssd aan de gang gekregen een keer een commando per ongeluk op mijn games-ssd losgelaten -O-

Maar goed, ik heb AOMEI partition assistant, en die kon de boel repareren (wordt vervolgd).

Lekker aan het installeren geslagen van de basisdingen, maar opeens viel mij op dat mijn opstartschijf MBR was gemaakt tijdens de Windows-install, ipv het betere en snellere GPT.

Gelukkig, daar was AOMEI PA weer. Maar het was laat, dus vanochtend: MBR ---> GPT.

En ja hoor, pc wil meteen weer niet booten }:| }:| }:| }:|

Wat ik ook probeerde, forget it but.

Dus, biting the bullet, opnieuw installeren van Windows...

Tijdens die installatie ineens de vraag van welk volume ik Windows wil opstarten. Dus ik kies het volume dat ik denk dat mijn nieuwe schijf is, maar nee, was mijn oude opstart-ssd. Ik kon er gewoon op.

Nou ja, gewoon... in schijfbeheer stond hij nog op 'not allocated'. Dus weer herstel gedaan, en toen crashte de boel alsnog weer. Kon niks vinden, dingen kwamen niet overeen met de partitietabel (logisch, want die stond op mijn nvme).

Dus terug naar af. Oude ssd losgekoppeld, Windowsinstallatie OPNIEUW gedraaid.
Nu dus weer van alles aan het installeren en dat lijkt voorspoedig te gaan.

Tot ik mijn Steam verwijs naar mijn game-ssd. 'Can only use library on writable disk'
Dus ik checken: alle files op die schijf staan read-only.
Dus ik haal vinkje weg bij ' read-only' van de steam-map. Gaat duizenden en duizenden bestanden van read-only afhalen (dik een kwartier).

En daarna: niks. Want de schijf ZELF is read only geworden. Dus alle wijzigingen hebben niet gepakt.
Paar opties geprobeerd om de schijf van read-only af te halen zonder alles te hoeven formatteren (diskpart, chkdisk), maar helaas.

Dus nu kan ik de schijf met mijn bijna 2 tb aan games gaan formatteren.
Nu alles als een gek naar een andere schijf aan het kopieren, zodat ik alle bestanden daar van read-only af kan halen, mijn ssd opnieuw kan formatteren en dan alles weer terug kan zetten ("copying 300.727 items") -O-

De tering, het is niet alsof ik verder niks te doen heb of zo...
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 31 maart 2021 @ 11:55:09 #221
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_198777848
Maar het gaat nu wel snel met een ssd.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 31 maart 2021 @ 12:02:16 #222
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_198777936
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 11:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar het gaat nu wel snel met een ssd.
Hij staat nu op 50%
Ja inderdaad, V. ja.
pi_198778168
dat laatste klinkt als een rechten issue tbh :X

en sowieso altijd andere disks loskoppelen bij verse windows install, zeker als je niet precies de volgorde van sata/M.2 poorten weet..

anders staat je bootsector opeens op die ouwe hdd :')
  woensdag 31 maart 2021 @ 19:16:12 #224
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_198783444
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 12:30 schreef mschol het volgende:
dat laatste klinkt als een rechten issue tbh :X

en sowieso altijd andere disks loskoppelen bij verse windows install, zeker als je niet precies de volgorde van sata/M.2 poorten weet..

anders staat je bootsector opeens op die ouwe hdd :')
Heb daar zoveel gesodemieter mee gehad dat bij elke install alles eruit is behalve wat ik nodig heb.
Daarna prik ik alles wel terug ja :+

Met die windows rechten heb ik ook wel eens issues gehad trouwens, hoezo moeten bestanden op een schijf opeens eigendom zijn van een windows gebruiker.
Het is echt beveiliging die totaal niet werkt, gebruik dan dingen als encryptie op de hele schijf. Ga niet lopen kutten met eigenaar dit en zo. Maar kan je het eigenlijk uitzetten?

Zal me niet verbazen als dat ook niet kan.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  woensdag 31 maart 2021 @ 20:00:18 #225
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_198784348
Nou, het begint weer een beetje ergens op te lijken.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_198785241
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 20:00 schreef V. het volgende:
Nou, het begint weer een beetje ergens op te lijken.
^O^

Na jou verhaal zit ik niet echt te wachten op mijn nieuwe pc waar ik mijn oude schijven in ga zetten :') _O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_198785791
quote:
10s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:16 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Heb daar zoveel gesodemieter mee gehad dat bij elke install alles eruit is behalve wat ik nodig heb.
Daarna prik ik alles wel terug ja :+

Met die windows rechten heb ik ook wel eens issues gehad trouwens, hoezo moeten bestanden op een schijf opeens eigendom zijn van een windows gebruiker.
Het is echt beveiliging die totaal niet werkt, gebruik dan dingen als encryptie op de hele schijf. Ga niet lopen kutten met eigenaar dit en zo. Maar kan je het eigenlijk uitzetten?

Zal me niet verbazen als dat ook niet kan.
de rechten kan je niet uitzetten, is een essentieel onderdeel van de rechtenstructuur onder Windows en mits goed gebruikt behoorlijk krachtig
  woensdag 31 maart 2021 @ 21:34:58 #228
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_198785843
Nog wel vergeten te melden dat al die gamebestanden zich met geen mogelijkheid van read-only lieten trekken. Dus alsnog 1,7 tb aan games gewist en de ssd opnieuw geformatteerd -O-

Maar vanavond al wel bijna een tb opnieuw gedownloaded met 60+ mb/s.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_198786196
quote:
9s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:34 schreef V. het volgende:
Nog wel vergeten te melden dat al die gamebestanden zich met geen mogelijkheid van read-only lieten trekken. Dus alsnog 1,7 tb aan games gewist en de ssd opnieuw geformatteerd -O-

Maar vanavond al wel bijna een tb opnieuw gedownloaded met 60+ mb/s.
had je nog geprobeerd eigenaar te worden (take ownership) en dan full rights toe te passen?
  woensdag 31 maart 2021 @ 23:36:00 #230
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_198787717
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:00 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

^O^

Na jou verhaal zit ik niet echt te wachten op mijn nieuwe pc waar ik mijn oude schijven in ga zetten :') _O-
Nooit anders gedaan, maar idd eerst OS installeren, daarna de rest pas aankoppelen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_198788452
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:59 schreef MaxMark het volgende:
Nog meer Valheim spelers hier?
ik twijfel nog om hem eens te halen, maar ik zie dat buitengewoon veel mensen op mijn lijst hem hebben :D
  donderdag 1 april 2021 @ 06:44:30 #233
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_198788956
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:59 schreef mschol het volgende:

[..]

had je nog geprobeerd eigenaar te worden (take ownership) en dan full rights toe te passen?
Nope, geen idee dat dat kon. Of eerlijk gezegd niet aan gedacht dat dat was wat je bedoelde :@

Bygones...
Ja inderdaad, V. ja.
pi_198790673
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:59 schreef MaxMark het volgende:
Nog meer Valheim spelers hier?
Eventjes heel intens gespeeld. Veel lol gehad. Nu een jaartje wachten op (hopelijk) een heleboel nieuwe content en dan met de homies nog eens voor zitten. 8-)
quote:
9s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:34 schreef V. het volgende:
Nog wel vergeten te melden dat al die gamebestanden zich met geen mogelijkheid van read-only lieten trekken. Dus alsnog 1,7 tb aan games gewist en de ssd opnieuw geformatteerd -O-

Maar vanavond al wel bijna een tb opnieuw gedownloaded met 60+ mb/s.
Ik leef met je mee :P Maar als voordeel voelt alles zometeen extra fresh als het allemaal weer loopt zoals het moet lopen!
Conscience do cost.
  donderdag 1 april 2021 @ 14:22:47 #235
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_198796157
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 09:58 schreef ems. het volgende:

Ik leef met je mee :P Maar als voordeel voelt alles zometeen extra fresh als het allemaal weer loopt zoals het moet lopen!
Ik ben nu echt een heel eind, merk ik *O*

Alleen dat gedonder dat je alles werkend hebt, maar dan nog eigenlijk je local account nog moet aanmaken zonder admin functies dat je/je vrouw standaard gebruikt en dan alles NOG een keer moet instellen...
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 2 april 2021 @ 10:50:05 #236
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_198816869
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 14:22 schreef V. het volgende:

[..]

Ik ben nu echt een heel eind, merk ik *O*

Alleen dat gedonder dat je alles werkend hebt, maar dan nog eigenlijk je local account nog moet aanmaken zonder admin functies dat je/je vrouw standaard gebruikt en dan alles NOG een keer moet instellen...
Butwhy.gif
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:56:06 #237
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_198820133
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 10:50 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Butwhy.gif
Gewoon, als extra veiligheidje.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_198832700
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 06:44 schreef V. het volgende:

[..]

Nope, geen idee dat dat kon. Of eerlijk gezegd niet aan gedacht dat dat was wat je bedoelde :@

Bygones...
voor misschien ooit een volgende keer dan :D
pi_198832719
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 14:22 schreef V. het volgende:

[..]

Ik ben nu echt een heel eind, merk ik *O*

Alleen dat gedonder dat je alles werkend hebt, maar dan nog eigenlijk je local account nog moet aanmaken zonder admin functies dat je/je vrouw standaard gebruikt en dan alles NOG een keer moet instellen...
er zijn tools om profielen te kopiëren

https://www.forensit.com
  zaterdag 3 april 2021 @ 13:53:16 #240
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_198833580
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 12:38 schreef mschol het volgende:

[..]

er zijn tools om profielen te kopiëren

https://www.forensit.com
Misschien ooit voor een volgende keer dan ;)
Ja inderdaad, V. ja.
pi_198833655
Nou de start van Outriders is bepaald hobbelig verlopen
- HUD missing in de eerste missie
- elke cutscene stottert enorm
- om de zoveel uur "cannot connect to server"

HUD en stotter problemen zijn op te lossen met Turning off and on again, maar die serverproblemen zijn hardnekkiger. Schijnbaar heeft People Can Fly zich voor het verhaal van Outriders op Heart of Darkness en Apocalypse Now willen baseren (omdat men na Bulletstorm blijkbaar bang was nooit een serieus verhaal te kunnen schrijven) Het enige jammere is dat het vooral veel Gears of War ademt (waar ze ook aan hebben meegewerkt) en dat de voice acting heel erg slecht is (waarschijnlijk omdat een van de gezichten van je character op Thormund Giantsbane lijkt en ook zo zachtjes praat als Thormund). Had dan die Poolse NPC je character gemaakt, die is tenminste nog een béétje grappig. Maar grappig mocht blijkbaar niet, teveel angst om Borderlands 3,5 te worden zeker (maar die vergelijkingen komen toch wel, Altered zijn net de Anointed, leidster van de ECA is net Helena Pierce)
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Moderator zondag 4 april 2021 @ 20:35:56 #242
8781 crew  Frutsel
pi_198854851
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:59 schreef MaxMark het volgende:
Nog meer Valheim spelers hier?
Jazeker :Y
  Moderator zondag 4 april 2021 @ 20:37:12 #243
8781 crew  Frutsel
pi_198854878
Heeft iemand hier eigenlijk een VR-bril/setje voor gamen op de PC?

Is et wat? Ik zit er al een tijdje over na te denken maar heb echt geen idee wat goed/slecht/handig is voor een game op de PC.
  zondag 4 april 2021 @ 21:59:16 #244
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_198856314
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 20:37 schreef Frutsel het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk een VR-bril/setje voor gamen op de PC?

Is et wat? Ik zit er al een tijdje over na te denken maar heb echt geen idee wat goed/slecht/handig is voor een game op de PC.
Lijkt me bij een RPG wel vet, maar voor andere spellen niet nuttig.

Maar ik heb er geen ervaring mee.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_198856368
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 20:37 schreef Frutsel het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk een VR-bril/setje voor gamen op de PC?

Is et wat? Ik zit er al een tijdje over na te denken maar heb echt geen idee wat goed/slecht/handig is voor een game op de PC.
ik heb een familielid met zo'n ding en is er best positief over, al verschilt het wel erg per game..

FPS games en simulators (ETS2, flight sim) zullen wel goede games ervoor zijn, denk ik
  Moderator zondag 4 april 2021 @ 23:30:34 #246
8781 crew  Frutsel
pi_198858063
Naja, het lijkt me gewoon eens nice om te proberen om te zien hoe me dat bevalt maar om daar nu 300-1000 euro voor uit te geven :')

Flysim is nu niet echt mijn ding. FPS zou kunnen al denk ik dat ik overal tegenaan sla :')
pi_198859156
mja, ik wil het ook wel eens proberen..
vond zelf 300+ ook wat teveel.. maar nu kan ik dus gratis eens proberen :D

hij heeft via kennis de bril kunnen scoren voor een vriendenprijsje..
pi_198859514
Wat Outriders betreft draai ik langzaam bij. Voice acting vind ik nog steeds niet je dat (mn Thormund look alike praat nog steeds veel te zacht) maar die Poolse mopperkont als NPC is wel ok, klinkt als Peter Stormare die een Oost Europees accent nadoet. Ik speel nu met een technomancer die geen handgranaten, raketwerpers of gatlings hoeft mee te sleuren, hij maakt ze nl zelf. Blighted rounds geeft je zelfs korte tijd infinite ammo, elk schot doet corrosion damage en weapon leech zorgt ervoor dat elke treffer health teruggeeft. Snipen gaat uitstekend als je het juiste wapen weet te vinden, is al die Borderlands training nog ergens goed voor
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  Eindredactie Games maandag 5 april 2021 @ 10:33:11 #249
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_198861278
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 20:37 schreef Frutsel het volgende:
Heeft iemand hier eigenlijk een VR-bril/setje voor gamen op de PC?

Is et wat? Ik zit er al een tijdje over na te denken maar heb echt geen idee wat goed/slecht/handig is voor een game op de PC.
Yep. Het is awesome alleen redelijk wat gedoe. Gamen is voor mij de ultieme ontspanning, dat doe ik het liefst onderuitgezakt op m'n luie reet op de bank of op een bureaustoel en met zo'n gevaarte op je hoofd zit je gewoon minder relaxed. De drempel om "even" VR te spelen is hoog.

Meeste VR games doe ik gewoon achter m'n pc ('stationary boundary'), terwijl je het beste in een 'play area' kunt spelen waar je echt ruimte hebt om met je armen te zwaaien etc. Het fijne aan mijn headset (Oculus Quest) is dat 'ie helemaal draadloos kan, met de nodige configuratie kunnen zelfs games als HL: Alyx volledig untethered, al moet je dan wel hele stabiele en snelle wifi hebben.

Maar het is wel revolutionair wmb, Alyx is het meest indrukwekkende dat ik de afgelopen 10-15 jaar gaming heb gezien. Andere must-plays zijn Superhot, Robo Recall, Boneworks, Blade & Sorcery, Asseto Corsa/Project Cars, Fallout 4 VR, Walking Dead: Saints & Sinners, Beat Saber, Onward, The Room.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_198868075
quote:
2s.gif Op maandag 5 april 2021 10:33 schreef 2dope het volgende:

[..]

Maar het is wel revolutionair wmb, Alyx is het meest indrukwekkende dat ik de afgelopen 10-15 jaar gaming heb gezien. Andere must-plays zijn Superhot, Robo Recall, Boneworks, Blade & Sorcery, Asseto Corsa/Project Cars, Fallout 4 VR, Walking Dead: Saints & Sinners, Beat Saber, Onward, The Room.
Ik heb begrepen dat Resident Evil 7 ook een aanrader is voor VR. Nadeel is dat ik zonder VR al te schijterig ben om dat spel door te komen.
Conscience do cost.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')