quote:Op donderdag 31 december 2020 12:54 schreef houdjemond het volgende:
Even zwaaien op gejatte WiFi; waarom stond Space Oddity zo laag?![]()
Ik mis jullie![]()
Hij heeft geweldige dingen gedaan die meer waardering zouden verdienen.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:54 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik heb het idee dat Eric Clapton hier niet enorm geliefd is, maar ik vind het altijd wel even genieten.
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:55 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ook een begrafenisnummer. Tenminste.. werd gedraaid op de begrafenis van de opa van m'n ex
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:55 schreef Poppejans het volgende:
Mijn man was ineens de hond gaan uitlaten onder The Phantom![]()
Zie nu pas dat ie weg is
Wij missen jou ookquote:Op donderdag 31 december 2020 12:54 schreef houdjemond het volgende:
Ik mis jullie![]()
Ik denk dat Clapton ook wel een beetje met de verkeerde liedjes in de Top 2000 staat wat dat betreft...quote:Op donderdag 31 december 2020 12:54 schreef Naesala_1981 het volgende:
Ik heb het idee dat Eric Clapton hier niet enorm geliefd is, maar ik vind het altijd wel even genieten.
Veel plezier!quote:Op donderdag 31 december 2020 12:54 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Anyhow, ben er even de komende uurtjes vandoor. Moet een DnD sessie DM'en.
eric clapton prachtige muziek gemaaktquote:Op donderdag 31 december 2020 12:54 schreef Naesala_1981 het volgende:
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:54 schreef houdjemond het volgende:
Ik mis jullie![]()
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:55 schreef Poppejans het volgende:
Zie nu pas dat ie weg is
Ja die van hemzelfquote:Op donderdag 31 december 2020 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Clapton ook wel een beetje met de verkeerde liedjes in de Top 2000 staat wat dat betreft...
Komt ie wel terug?quote:Op donderdag 31 december 2020 12:55 schreef Poppejans het volgende:
Zie nu pas dat ie weg is
Waar is Layla eigenlijk?quote:Op donderdag 31 december 2020 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Clapton ook wel een beetje met de verkeerde liedjes in de Top 2000 staat wat dat betreft...
Ik heb net een kwartier zitten janken. Water is niet eens weggepompt dus het ruikt nu naar een combinatie van een vergeten nat vaatdoekje en het dolfinarium..quote:
Hier heb je er nog 1:quote:Op donderdag 31 december 2020 12:56 schreef MTheBassman het volgende:
deze blijft toch wel kippenvel hoor
Deels wel, maar als flappie er in staat, kan dit toch ook wel. Misschien wel in vergelijking met zijn eigen nummers, maar dan zou ik meer pleiten voor meer Clapton in de top2000, niet andere nummers.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op 713 en 366quote:
Zelfde stemlijstgenot. Geen heel bijzonder uurtje verder, overigens.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:57 schreef MTheBassman het volgende:
102 Losing My Religion R.E.M.
101 Het Regent Zonnestralen Acda & De Munnik
100 Gimme Shelter The Rolling Stones![]()
![]()
99 Where The Streets Have No... U2
98 Blinding Lights The Weeknd![]()
97 Laat Me Ramses Shaffy
96 Clocks Coldplay
95 Private Investigations Dire Straits STEMLIJST GENOT
94 Chasing Cars Snow Patrol![]()
93 Uprising Muse
Staat er twee keer in toch?quote:
Twee godenplaten, met de beste Stones en de beste Straitsquote:Op donderdag 31 december 2020 12:57 schreef MTheBassman het volgende:
102 Losing My Religion R.E.M.
101 Het Regent Zonnestralen Acda & De Munnik
100 Gimme Shelter The Rolling Stones![]()
![]()
99 Where The Streets Have No... U2
98 Blinding Lights The Weeknd![]()
97 Laat Me Ramses Shaffy
96 Clocks Coldplay
95 Private Investigations Dire Straits STEMLIJST GENOT
94 Chasing Cars Snow Patrol![]()
93 Uprising Muse
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb net een kwartier zitten janken. Water is niet eens weggepompt dus het ruikt nu naar een combinatie van een vergeten nat vaatdoekje en het dolfinarium..![]()
Al mijn spullen kunnen zo de container in, of ieg 95%
he wat vreselijk kutquote:Op donderdag 31 december 2020 12:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik heb net een kwartier zitten janken. Water is niet eens weggepompt dus het ruikt nu naar een combinatie van een vergeten nat vaatdoekje en het dolfinarium..![]()
Al mijn spullen kunnen zo de container in, of ieg 95%
15xquote:Op donderdag 31 december 2020 12:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Nondeju hoevaak staat Muse wel niet in de top2000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |