abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197257254
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 21:42 schreef RW-fan het volgende:
Eens kijken of klagen inderdaad werkt dan.
13: wel een idee waar het over gaat, maar krijg hem niet rond
14: Beurt 1 wil al niet lukken. Wel een idee van de woorden, maar krijg het niet rond met de scores.
15: Ik heb al langer mijn dag niet
24: Wel de getallen, maar niet het woord. Of moet ik niet zo moeilijk denken?
26: Wil de tweede vraag zich bij me melden? Ik herhaal: WIl de tweede vraag zich bij me melden?
27: Die eerste woorden duwen me al een bepaalde tunnel in...

Eens kijken of het werkt...
SPOILER: 13
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 24
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_197257776
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 21:42 schreef RW-fan het volgende:
Eens kijken of klagen inderdaad werkt dan.
13: wel een idee waar het over gaat, maar krijg hem niet rond
14: Beurt 1 wil al niet lukken. Wel een idee van de woorden, maar krijg het niet rond met de scores.
15: Ik heb al langer mijn dag niet
24: Wel de getallen, maar niet het woord. Of moet ik niet zo moeilijk denken?
26: Wil de tweede vraag zich bij me melden? Ik herhaal: WIl de tweede vraag zich bij me melden?
27: Die eerste woorden duwen me al een bepaalde tunnel in...

Eens kijken of het werkt...
SPOILER: 27
pi_197260724
Met de deadline in zicht en niet veel tijd meer, ook maar even meeklagen.

- Eind gekomen met 6, maar de (hopelijk) laatste stap wil maar niet lukken
- 9: grrrrr@&#$§#&
- eindeloos naar 13 zitten staren maar er komt niets op mijn netvlies
- 15 heeft ook al veel te veel tijd gekost
- 29 kan toch niet zó moeilijk zijn?
En dan ben ik aan een paar nog niet eens begonnen....

Eens kijken of het helpt voor de eindsprint! :)
pi_197263550
Als het helpt, doe ik mee met de klaagzang, maar eerst een positieve noot: ik vind de moeilijkheid top! Goede verdeling van eenvoudige opgaven, oh-zo-momentjes, hard werken en oplossen, hard werken en klokken horen luiden maar geen klepels vinden, en opgaven waar het ondanks hard werken angstig stil blijft...

Ik klaag vooral over 8 waar ik (volgens mij) zó dichtbij ben, maar het niet lukt om hem helemaal te doorgronden.

SPOILER: 8
AIVD kerstpuzzel 2024
pi_197264351
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:38 schreef amopi het volgende:
Als het helpt, doe ik mee met de klaagzang, maar eerst een positieve noot: ik vind de moeilijkheid top! Goede verdeling van eenvoudige opgaven, oh-zo-momentjes, hard werken en oplossen, hard werken en klokken horen luiden maar geen klepels vinden, en opgaven waar het ondanks hard werken angstig stil blijft...

Ik klaag vooral over 8 waar ik (volgens mij) zó dichtbij ben, maar het niet lukt om hem helemaal te doorgronden.

pi_197264482
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:27 schreef _remco- het volgende:

[..]

supergek?
pi_197264620
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:33 schreef kaledobber het volgende:

[..]

supergek?
Ultragek
pi_197265482
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:40 schreef _remco- het volgende:

[..]

Ultragek
pi_197269124
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:38 schreef amopi het volgende:

Denk dat we op hetzelfde punt zitten dan.

SPOILER
pi_197269257
Ja, 8 is een draak, net als 17b. Die achtte ik wel aardig te doen nadat ik 17a had, maar omdat ik de opgave verkeerd opvatte is het toch een heel stuk moeilijker dan verwacht :')
pi_197269426
quote:
99s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:28 schreef Legoblokje het volgende:
Ja, 8 is een draak, net als 17b. Die achtte ik wel aardig te doen nadat ik 17a had, maar omdat ik de opgave verkeerd opvatte is het toch een heel stuk moeilijker dan verwacht :')
Een draak is geen geleedpotige. Ergo: opgave 8 is geen draak... ;)
pi_197269537
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:36 schreef RW-fan het volgende:

[..]

Een draak is geen geleedpotige. Ergo: opgave 8 is geen draak... ;)
pi_197269824
Is het invullen van het kruiswoord bij opgave 10 echt zo ingewikkeld of zie ik het gewoon niet?
Ik ben hier echt al veel te lang mee bezig.. Ik heb alles al geprobeerd wat volgens mij nog enigzins logisch is.
pi_197269864
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:56 schreef civ het volgende:
Is het invullen van het kruiswoord bij opgave 10 echt zo ingewikkeld of zie ik het gewoon niet?
Ik ben hier echt al veel te lang mee bezig.. Ik heb alles al geprobeerd wat volgens mij nog enigzins logisch is.
SPOILER
pi_197269902
Is die sleutel van 10 nou zo ingewikkeld of doe ik te moeilijk? Heb het idee alles geprobeerd te hebben, maar er blijft onzin uit komen. Verder best wel het een en ander gevonden. Van 27 droom ik, helaas zonder oplossing.
Nog een paar dagen.....
pi_197269976
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 16:57 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

SPOILER
Ja dat snap ik, dat heb ik ook meegenomen in mijn pogingen, maar dat helpt me dus niet verder ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door civ op 07-01-2021 18:58:36 ]
pi_197271760
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef rita147 het volgende:
Is die sleutel van 10 nou zo ingewikkeld of doe ik te moeilijk? Heb het idee alles geprobeerd te hebben, maar er blijft onzin uit komen. Verder best wel het een en ander gevonden. Van 27 droom ik, helaas zonder oplossing.
Nog een paar dagen.....
SPOILER: 10
pi_197271807
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef rita147 het volgende:
Nog een paar dagen.....
SPOILER
pi_197272542
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 18:42 schreef civ het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_197275731
Gister 6 punten gescoord maar vandaag bak ik er niks van |:(
  donderdag 7 januari 2021 @ 22:28:58 #171
474652 llamalama
Hier voor spoilers
pi_197276936
klaag klaag muurvast zit
AIVD-puzzel: al: 1 3ab 4ac 5 6 7ab 8a 11 13a 14abc 25abc 27
pi_197277369
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:28 schreef llamalama het volgende:
klaag klaag muurvast zit
Ik heb vast wel een keer geklaagd over 4, en die is nu opgelost. Klagen werkt!
pi_197277458
Geklaagd over 6 en 6a is opgelost!
  donderdag 7 januari 2021 @ 22:54:58 #174
474652 llamalama
Hier voor spoilers
pi_197277796
Ik denk dat ik de verkeerde persoon gevonden heb toen ik degene die in de sleutel van 23 staat.
AIVD-puzzel: al: 1 3ab 4ac 5 6 7ab 8a 11 13a 14abc 25abc 27
pi_197277831
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 22:54 schreef llamalama het volgende:
Ik denk dat ik de verkeerde persoon gevonden heb toen ik degene die in de sleutel van 23 staat.
Ik niet begrijpen ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')