quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:42 schreef RW-fan het volgende:
Eens kijken of klagen inderdaad werkt dan.
13: wel een idee waar het over gaat, maar krijg hem niet rond
14: Beurt 1 wil al niet lukken. Wel een idee van de woorden, maar krijg het niet rond met de scores.
15: Ik heb al langer mijn dag niet
24: Wel de getallen, maar niet het woord. Of moet ik niet zo moeilijk denken?
26: Wil de tweede vraag zich bij me melden? Ik herhaal: WIl de tweede vraag zich bij me melden?
27: Die eerste woorden duwen me al een bepaalde tunnel in...
Eens kijken of het werkt...
SPOILER: 13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 24Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 januari 2021 21:42 schreef RW-fan het volgende:
Eens kijken of klagen inderdaad werkt dan.
13: wel een idee waar het over gaat, maar krijg hem niet rond
14: Beurt 1 wil al niet lukken. Wel een idee van de woorden, maar krijg het niet rond met de scores.
15: Ik heb al langer mijn dag niet
24: Wel de getallen, maar niet het woord. Of moet ik niet zo moeilijk denken?
26: Wil de tweede vraag zich bij me melden? Ik herhaal: WIl de tweede vraag zich bij me melden?
27: Die eerste woorden duwen me al een bepaalde tunnel in...
Eens kijken of het werkt...
SPOILER: 27Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD kerstpuzzel 2024
quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:38 schreef amopi het volgende:
Als het helpt, doe ik mee met de klaagzang, maar eerst een positieve noot: ik vind de moeilijkheid top! Goede verdeling van eenvoudige opgaven, oh-zo-momentjes, hard werken en oplossen, hard werken en klokken horen luiden maar geen klepels vinden, en opgaven waar het ondanks hard werken angstig stil blijft...
Ik klaag vooral over 8 waar ik (volgens mij) zó dichtbij ben, maar het niet lukt om hem helemaal te doorgronden.SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 12:27 schreef _remco- het volgende:
[..]supergek?SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 11:38 schreef amopi het volgende:
Als het helpt, doe ik mee met de klaagzang, maar eerst een positieve noot: ik vind de moeilijkheid top! Goede verdeling van eenvoudige opgaven, oh-zo-momentjes, hard werken en oplossen, hard werken en klokken horen luiden maar geen klepels vinden, en opgaven waar het ondanks hard werken angstig stil blijft...
Ik klaag vooral over 8 waar ik (volgens mij) zó dichtbij ben, maar het niet lukt om hem helemaal te doorgronden.Denk dat we op hetzelfde punt zitten dan.SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een draak is geen geleedpotige. Ergo: opgave 8 is geen draak...quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:28 schreef Legoblokje het volgende:
Ja, 8 is een draak, net als 17b. Die achtte ik wel aardig te doen nadat ik 17a had, maar omdat ik de opgave verkeerd opvatte is het toch een heel stuk moeilijker dan verwacht
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:36 schreef RW-fan het volgende:
[..]
Een draak is geen geleedpotige. Ergo: opgave 8 is geen draak...
SPOILER: 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:56 schreef civ het volgende:
Is het invullen van het kruiswoord bij opgave 10 echt zo ingewikkeld of zie ik het gewoon niet?
Ik ben hier echt al veel te lang mee bezig.. Ik heb alles al geprobeerd wat volgens mij nog enigzins logisch is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:57 schreef Jurian95 het volgende:
[..]Ja dat snap ik, dat heb ik ook meegenomen in mijn pogingen, maar dat helpt me dus niet verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door civ op 07-01-2021 18:58:36 ]
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef rita147 het volgende:
Is die sleutel van 10 nou zo ingewikkeld of doe ik te moeilijk? Heb het idee alles geprobeerd te hebben, maar er blijft onzin uit komen. Verder best wel het een en ander gevonden. Van 27 droom ik, helaas zonder oplossing.
Nog een paar dagen.....
SPOILER: 10Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:00 schreef rita147 het volgende:
Is die sleutel van 10 nou zo ingewikkeld of doe ik te moeilijk? Heb het idee alles geprobeerd te hebben, maar er blijft onzin uit komen. Verder best wel het een en ander gevonden. Van 27 droom ik, helaas zonder oplossing.
Nog een paar dagen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 18:42 schreef civ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik niet begrijpenquote:Op donderdag 7 januari 2021 22:54 schreef llamalama het volgende:
Ik denk dat ik de verkeerde persoon gevonden heb toen ik degene die in de sleutel van 23 staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |