Zo, vandaag een deel van 20 klaar. Had ik tegenaan zitten hikken, dus vandaag de mouwen opgestroopt en flink zitten programmeren. De sudoku's gevonden en opgelost. (Respect voor degenen die dat met het handje hebben gedaan!) Nu moet er blijkbaar een tekst uitkomen, die dan nog slechts deelpunten waard is. Morgen maar eens met een fris hoofd naar kijkenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 22:51 schreef puzzelaar85 het volgende:
Het jaar begint goed! Ik heb opgave 6! Wat een juweeltje!![]()
![]()
O, die tekst viel mee. Aan de suggestie van vriend Google te zien hebben meer mensen hem al gevondenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:30 schreef pi31415 het volgende:
[..]
Zo, vandaag een deel van 20 klaar. Had ik tegenaan zitten hikken, dus vandaag de mouwen opgestroopt en flink zitten programmeren. De sudoku's gevonden en opgelost. (Respect voor degenen die dat met het handje hebben gedaan!) Nu moet er blijkbaar een tekst uitkomen, die dan nog slechts deelpunten waard is. Morgen maar eens met een fris hoofd naar kijken
Niet lullig bedoelt, maar ik denk dat niemand er bezwaar tegen heeft als je jezelf en misschien nog een paar anderen opsluit in deze tijdenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 10:12 schreef Anitachica het volgende:
Zo, vandaag via Zoom een dagje sparren met mijn puzzelmaatjes. Ben benieuwd wat het oplevert!
Vorig jaar hadden we onszelf nog een weekend opgesloten in een huisje op de Veluwe om te puzzelen, maar dat is dit jaar een beetje lastig...
Wish me luck!
Ik heb twee vrijstellingen en 5 topito's, maar die zet ik pas in als ik er al uit lig. Eerst weer een zwarte vrijstelling in zetten.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 13:40 schreef hxnneke het volgende:
Het einde nadert voor mij... alle "ik weet meteen wat ik moet doen" puzzels opgelost, nog een paar "als je het antwoord ziet is de vraag niet moeilijk meer - 1 puntertjes" te gaan en een paar onbegrijpelijke kleurcodes die ik tot op heden in geen enkele editie heb kunnen oplossen... Heeft iemand zijn vrijstelling al ingezet?
SPOILER: 24bOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mogelijke woorden voor W1 en N1 zijn vrij beperkt, dus misschien controleren of je wel hetzelfde spel aan het spelen bent?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:13 schreef HalloDaar11 het volgende:
Ik zie iedereen klagen over N4 bij opdracht 14, maar ik kan N1 al met geen mogelijkheid vindenzit er een extra logica in die ik mis?
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:06 schreef pcgroot het volgende:
[..]
De mogelijke woorden voor W1 en N1 zijn vrij beperkt, dus misschien controleren of je wel hetzelfde spel aan het spelen bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:24 schreef kaledobber het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoef alleen ja of nee te horen.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:42 schreef Djezzebella het volgende:
Puntentelling in opgave 14:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoef alleen ja of nee te horen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:48 schreef pi31415 het volgende:
[..]Je snapt de vraag wel toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat ik hem dan anders stellen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:13 schreef Djezzebella het volgende:
[..]
Je snapt de vraag wel toch?
Laat ik hem dan anders stellen:Deze keer volgen W en N de regels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat grappig, dat heb ik dus precies bij 20!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:24 schreef Cassa95 het volgende:
Vandaag de fijne opgaves 20 en 21 opgelost! Hier zal het waarschijnlijk bij blijven voor dit jaar.
Rest geen zin om me dood op te staren, teveel werk om leuk te zijn, ... , totaal geen idee wat de bedoeling is
Toch nog opgave 7 en 21 opgelost vandaag. Wij zijn weer blijquote:Op zaterdag 2 januari 2021 10:12 schreef Anitachica het volgende:
Zo, vandaag via Zoom een dagje sparren met mijn puzzelmaatjes. Ben benieuwd wat het oplevert!
Vorig jaar hadden we onszelf nog een weekend opgesloten in een huisje op de Veluwe om te puzzelen, maar dat is dit jaar een beetje lastig...
Wish me luck!
Ik worstel met hetzelfde...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 15:06 schreef pcgroot het volgende:
Ik zie iedereen klagen over N4 bij opdracht 14, maar ik kan N1 al met geen mogelijkheid vinden zit er een extra logica in die ik mis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand zin heeft om me een zetje te geven bij 20 en 22 kan dat via DM, ik zoek antwoorden op de volgende vragen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD-puzze 2026l: al: 1a, 3a, 7a, 8, 11a, 13: 8 vd 9, 16ab, 17a
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |