Dat gaat morgen niet een nieuwjaarsritje worden danquote:Op donderdag 31 december 2020 10:17 schreef Gripper het volgende:
thuis bij vrienden, met een lekker festival setje op tv, lampjes aan, en wat sfeerbevorderende middelen.
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:09 schreef Leonos het volgende:
TS heeft een huisje gehuurd met paar mensen in Drenthe
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:19 schreef Anne het volgende:
Ik dacht eerst alleen thuis, wat ik niet erg had gevonden (compenseert vorig jaar) maar de plannen zijn gisteravond toch nog even gewijzigd!
Ik ga straks eerst uitgebreid tafelen met vriendlief. Dan breng ik hem naar een vriend (hij heeft gisteren voor mij taxi gespeeld, dus vandaag zijn de rollen omgedraaid).
Dan ga ik zelf alvast al het beste wensen aan mijn ouders en appelbeignets eten, dan door naar een vriendin die in hetzelfde dorp woont als mijn ouders voor een glas met bubbels en het aftellen. En ergens in het nieuwe jaar ga ik dan weer richting mijn vriend om daar nog even aan te sluiten!
Mensen die zich niet aan de maatregelen houdenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ga met een groepje vrienden bij iemand zitten, die woont op een boerderij in de middle of nowhere dus van niemand last. En dan wat zuipen.
Ik zie hier geen regels overtreden worden?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:24 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mensen die zich niet aan de maatregelen houden
?? Je mag gewoon 2 mensen uitnodigen Hans. Pleur lekker op naar COR met je gezeik.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:24 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
[..]
[..]
https://www.rijksoverheid(...)akantie-in-nederlandquote:Op donderdag 31 december 2020 10:25 schreef Leonos het volgende:
[..]
Ik zie hier geen regels overtreden worden?
quote:Een groep mag bestaan uit maximaal 2 personen. Er geldt een uitzondering voor mensen die op 1 adres wonen.
Jij + groepje vrienden bij iemand, dan gaat dat dus om meer dan 2 personen. Of bestaat dat groepje maar uit 1 persoon?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
?? Je mag gewoon 2 mensen uitnodigen Hans. Pleur lekker op naar COR met je gezeik.
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:33 schreef Farenji het volgende:
Ik weet nog niet, zit nog erg hard te twijfelen tussen een aantal auto's in de fik steken, burgermeesterswoningen opblazen, molotovcocktails naar hulpverleners gooien, paar winkels plunderen, of misschien toch maar gewoon met een boek en kop thee op de bank en om half tien lekker onder de wol!
Er wonen daar 3 vrienden en we gaan er met zijn 2en heen.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:33 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Jij + groepje vrienden bij iemand, dan gaat dat dus om meer dan 2 personen. Of bestaat dat groepje maar uit 1 persoon?
Klopt.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:24 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eens. De drang om uit de ban te springen want het jaar is voorbijquote:Op donderdag 31 december 2020 10:21 schreef Celestien het volgende:
Avond als alle avonden hiervoor. Morgen is het toevallig 1 januari.
Ik heb de AIVD getwittert.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb mij het hele jaar aan alle regels gehouden en eigenlijk zelfs meer dan dat: tijdens de lockdowns zijn de enige mensen die ik met mate heb gezien mijn ouders, schoonmoeder, schoonzusje en mijn collega’s. En volgens mij hebben we dat goed gedaan, want niemand van ons heeft Corona gehad of kent iemand met Corona. De mensen die ik morgen zie idem dito; we kiezen ze bewust uit.
En nu met Oud en Nieuw ga ik inderdaad dus niet bij één, maar bij drie huishoudens langs. Foei naar mijzelf! Maar ik heb er dit keer even geen schuldgevoel bij.
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Klopt.
Ik heb mij het hele jaar aan alle regels gehouden en eigenlijk zelfs meer dan dat: tijdens de lockdowns zijn de enige mensen die ik met mate heb gezien mijn ouders, schoonmoeder, schoonzusje en mijn collega’s. En volgens mij hebben we dat goed gedaan, want niemand van ons heeft Corona gehad of kent iemand met Corona. De mensen die ik morgen zie idem dito; we kiezen ze bewust uit.
En nu met Oud en Nieuw ga ik inderdaad dus niet bij één, maar bij drie huishoudens langs. Foei naar mijzelf! Maar ik heb er dit keer even geen schuldgevoel bij.
Veel plezier, schuldgevoel is ook nergens voor nodig!quote:Op donderdag 31 december 2020 10:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Klopt.
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:15 schreef Leonos het volgende:
[..]
Had niet anders van je verwacht.
quote:Op donderdag 31 december 2020 10:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel plezier, schuldgevoel is ook nergens voor nodig!
Dat moeten jij en ik allebei wél doen, niks zo lekker als meteen op 1 januari die teller al van de 0 af krijgenquote:Op donderdag 31 december 2020 10:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dat gaat morgen niet een nieuwjaarsritje worden dan
Ik ga hardlopen want geen fiets bijquote:Op donderdag 31 december 2020 11:25 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dat moeten jij en ik allebei wél doen, niks zo lekker als meteen op 1 januari die teller al van de 0 af krijgen![]()
Veel plezier ouwe dibbes!
Dit. Met een paar mensen. Voldoende ruimte voor afstand en we mogen gewoon binnen roken.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:12 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Wederom in een loods met familie
Conform de regels?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:43 schreef opgebaarde het volgende:
Wij gaan naar vrienden, vanmiddag al, om vanavond lekker te dineren. Het wordt geen latertje dit jaar, ik verwacht dat ik mij rond 22:00 uur al kan gaan opbaren.
Heb er zin an
Volgens mij wel. 4 volwassenen en geen kinderen boven de 12 jaar.quote:
4 volwassenen. Met Twee op de bank is het advies.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens mij wel. 4 volwassenen en geen kinderen boven de 12 jaar.
Waar ik over twijfel, wij gaan een niet-noodzakelijke reis gaan afleggen...
Ow shit. Mijn partner gaat haar moeder vanmiddag zien. Dus dan ziet zij teveel mensen vandaag. Ow jee.
Ik ben een aso![]()
Doe eens rustig manquote:Op donderdag 31 december 2020 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rot gewoon op naar COR, met je random kutplaatjes.
Ik neem het meestal op en kijk het dan op 1/2 januari even terug. (die van Youp dan, schele Guido sla ik over)quote:Op donderdag 31 december 2020 13:05 schreef herverwijderd het volgende:
Bij een vriend van me, dan zijn we met twee volwassenen en nul kinderen. Niet zo spectaculair verder hoor, beetje eten, beetje oudejaars conference kijken (wie doet dat eigenlijk dit jaar...?) beetje spelletje doen. Gewoon kneuterig,
Oh ja, Guido hoeft van mij ook niet zo. Zal wel Youp worden dan, daar sta ik neutraal tegenover.quote:Op donderdag 31 december 2020 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik neem het meestal op en kijk het dan op 1/2 januari even terug. (die van Youp dan, schele Guido sla ik over)
Statafel. Opgelost.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:30 schreef Aanmodderfakker het volgende:
[..]
4 volwassenen. Met Twee op de bank is het advies.
Ik ken zelfs niemand die iemand kent die corona heeft gehad.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:34 schreef Anne het volgende:
En volgens mij hebben we dat goed gedaan, want niemand van ons heeft Corona gehad of kent iemand met Corona.
Maar ze kent niemand die corona heeft gehad hoor en ze kiest de mensen zorgvuldig uit!!!quote:Op donderdag 31 december 2020 13:44 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Bridget heeft een tip voor jullie
https://www.mediacourant.(...)ing-op-mijn-fietsje/
quote:Op donderdag 31 december 2020 13:44 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Hoezo? Als ze zich het hele jaar strikt aan de regels heeft gehouden, niemand kent die corona heeft gehad en de mensen waar ze langs gaat zorgvuldig heeft uitgezocht is er niks mis mee.quote:
Veel mensen weten niet dat ze corona hebben of hebben gehad. Dan kun je het nog wel verspreiden.quote:Op donderdag 31 december 2020 14:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo? Als ze zich het hele jaar strikt aan de regels heeft gehouden, niemand kent die corona heeft gehad en de mensen waar ze langs gaat zorgvuldig heeft uitgezocht is er niks mis mee.
#24 heeft daar 4 likes voor gekregen.
Ja !!quote:Op donderdag 31 december 2020 19:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Zal je zien dat hij net vannacht vergeet haar kut te noemen!
Ja sorry Geerd maar dat kan echt niet, die vrouw heeft ook gevoel. Je kan niet zomaar een dag overslaan he!!quote:
Nu heeft ze het ineens niet zo gevierd https://www.mediacourant.(...)lokjesjaarwisseling/quote:Op donderdag 31 december 2020 13:44 schreef Aanmodderfakker het volgende:
Ja jaquote:Het woord ‘hoppen’ was ongelukkig gekozen, aldus Bridget. “Ik moet ook even iets rechtzetten, want ik heb volgens mij vorige week of eergisteren een verkeerde woordkeuze gebruikt. Ik zei: ‘Ik ga hoppen bij mensen.’ Dat wilde niet zeggen dat ik bij de mensen ook daadwerkelijk naar binnen ging.”
Ze is bij al haar vrienden en familie buiten gebleven, aldus Bridget.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 08:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Nu heeft ze het ineens niet zo gevierd https://www.mediacourant.(...)lokjesjaarwisseling/
[..]
Ja ja
Lol. Wat een laffe reactie van haar.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 08:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Nu heeft ze het ineens niet zo gevierd https://www.mediacourant.(...)lokjesjaarwisseling/
[..]
Ja ja
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |