Het is wel een uur van Danny en Daley inderdaad.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien kan er ook nog wel een leuk grapje bij die van Blind Guardian.
Nee, alleen Song 2 vinden we terug in de Lijst.quote:
boys and girls? ook best bekend dacht ik.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Parklife is het tweede meest bekende nummer en staat wel echt voor de stijl van Blur. Natuurlijk zijn er mooiere liedjes, maar ik denk dat Parklife het meeste kans maakt.
Country House kan het hoempapapubliek ook wel bekoren.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Parklife is het tweede meest bekende nummer en staat wel echt voor de stijl van Blur. Natuurlijk zijn er mooiere liedjes, maar ik denk dat Parklife het meeste kans maakt.
In het tweede uur zit How Come You Never Go There van Feist. Dat zorgt vast voor een hoop kuthumor.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel een uur van Danny en Daley inderdaad.
Country House?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
boys and girls? ook best bekend dacht ik.
He jebt tohc gesklapen?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:50 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn hoofd bonkt. Ik moet werken, kinderen niet laten ruziën, schoonmaken, boodschappen halen en vanavond gezellig doen met bezoek.
Dit gaat em niet worden..
Country House ook nog wel, al is dat ook niet één van de bestequote:Op donderdag 31 december 2020 10:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
boys and girls? ook best bekend dacht ik.
En dan hangt het er nog vanaf welke live versie want het verandert nogal afhankelijk van het decenniumquote:Op donderdag 31 december 2020 09:28 schreef Limoentjuh het volgende: [..] Ja ik bleef wat langer wakker om die nog even te luisteren
En daarna ook maar gelijk the Beatles geluisterd
Heb de live versie ook via YT even geluisterd, die klinkt idd beter maar dat komt door hoe ze optreden ook
![]()
Die 2 zijn idd ook nog wel redelijke alternatieven, maar heb altijd het idee dat Parklife toch wel op 2 staat.quote:
nee bepaald niet.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Country House ook nog wel, al is dat ook niet één van de beste
ow ben je echt zo jong?quote:
Kom t ookmdo oor de muziek!quote:Op donderdag 31 december 2020 10:03 schreef MielMonteur het volgende:
Ooh Knights en Cydonia is puur genieten
Haha, dit kan echt niet.quote:
Nederland....quote:Op donderdag 31 december 2020 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, alleen Song 2 vinden we terug in de Lijst.
Nee, top 100. (me voorlijst)quote:Op donderdag 31 december 2020 10:04 schreef MielMonteur het volgende:
https://tijdloze.stijnshome.be/lijst/2020
De Tijdloze is blijkbaar ook al een top 1000
kutlulquote:Op woensdag 30 december 2020 22:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertraagde Post door mijn handicap he voordat je denk dat ik nostalgie koester aan Limburg
Ik hoop niet dat Limburgs mede 1990 lid @:adames dit leest
Oooooh wel Eisbär op 906quote:Op donderdag 31 december 2020 10:04 schreef MielMonteur het volgende:
https://tijdloze.stijnshome.be/lijst/2020
De Tijdloze is blijkbaar ook al een top 1000
Deze had ik geluisterdquote:Op donderdag 31 december 2020 10:03 schreef Dven het volgende:
[..]
En dan hangt het er nog vanaf welke live versie want het verandert nogal afhankelijk van het decennium
Beste is de Brussels Affair versie. Concert had eerst in Frankrijk moeten zijn maar dat is naar België verplaatst omdat ze in Frankrijk door de politie opgepakt zouden worden
Hele album is goud met een ontketende Mick Taylor
[ afbeelding ]
Bij mij is het minder erg dan vorig jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 09:57 schreef peaceman het volgende:
mensen waarom doen we ons dit zelf elk jaar weer aan? dat je oudjaarsdag al helemaal kapot bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |