NSFW in de Zoom:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOKkers in beeldSPOILER: NSFW!2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PippenScottie2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Dagoduck2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aoibhin2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER: ArnieAlberts2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik vind dit een mindere Kate.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
toch klinkt het een stuk beter
Was wel blij ook met de daling van Gotta catch em allquote:Op donderdag 31 december 2020 10:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bovenin zijn dat soort B-bonussen vaak een stuk moeilijker te behalen. Des te verrassender de 95 plaatsen stijging van Lightning Crashes en plaats 172voor Somewhere only We Know.
de Keet wordt gesloten?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:28 schreef Isorden het volgende:
En hiermee zwaaien we ook Keet uit voor 2020.
ik vind het ook niet haar bestequote:Op donderdag 31 december 2020 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit een mindere Kate.
Bouwkeet?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit een mindere Kate.
Succes!quote:Op donderdag 31 december 2020 10:28 schreef cafca het volgende:
Ik zo maar eens oliebollenbeslag maken
Ik heb net gewoon oliebollen meegebracht, veel makkelijkerquote:Op donderdag 31 december 2020 10:28 schreef cafca het volgende:
Ik zo maar eens oliebollenbeslag maken
Die had ik wel gehoopt te horen jaquote:Op donderdag 31 december 2020 10:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was wel blij ook met de daling van Gotta catch em all
En jammer dat Last Resort de laatste jaren zo aan het dalen is.
Ja de toekomst ziet er niet rooskleurig uit voor de Eagles in de Top 2000quote:Op donderdag 31 december 2020 10:28 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Was wel blij ook met de daling van Gotta catch em all
En jammer dat Last Resort de laatste jaren zo aan het dalen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop