Laters Mazikeen en tot strakkiesquote:
De mooiste jeans die we hadden waren maar kort in de verkoop ,ik ken zelfs de namen nog van de modellen.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan moet je toch ook weten wat de mensen aangaat spreken
Dan heb je dus smaak en een goed gevoel
Oh oh the haagquote:Op donderdag 31 december 2020 09:42 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Ik ga dit nooit begrijpen he. Blijf toch gvd met je poten van andermans eigendommen af.
Goed geheugen dan.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De mooiste jeans die we hadden waren maar kort in de verkoop ,ik ken zelfs de namen nog van de modellen.
Ik ga switchen,het zijn 40 streams.quote:
Jemig hoe wil je die allemaal in de gaten houden.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga switchen,het zijn 40 streams.
Hasgsieequote:
Ik ben een betje jaloers en ook trots op een exbaas van me.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed geheugen dan.
Nooit er aan gedacht iets voor jezelf te beginnen?
Rabbitjeeequote:
Selectie gemaakt.Ingelogdquote:Op donderdag 31 december 2020 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig hoe wil je die allemaal in de gaten houden.
Ja, momenteel is het ellende. Heb te doen met deze mensen die hun bedrijf naar de klotuh zien gaan.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben een betje jaloers en ook trots op een exbaas van me.
Die er alles aan doet om zijn zaak draaiende te houden op dit moment.
O je hebt al voorbereidend werk gedaan?quote:
Hey Jacq,heb je je vest al?quote:
hey fresh nee is denk verkeerd adres verzonden is ook aangepaktquote:
Ik heb mijn old school trainingsvest aanquote:
quote:
Geen Tommy dus.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb mijn old school trainingsvest aan
quote:Op donderdag 31 december 2020 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het maar lekker warm is toch.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neinquote:
Waar heb je X gelaten?quote:
Warmtequote:Op donderdag 31 december 2020 09:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als het maar lekker warm is toch.
Kruip lekker dicht tegen je vriendin aan dan is lekkere warmtequote:
Het vuurwerk is hier ook net begonnen... ratelband etc...quote:Op donderdag 31 december 2020 10:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vuurwerk gewonde vannacht en ziekenhuizeen liggen al vol hoe gaat de zorg dat redden
Die ligt nog te stinken in bedquote:Op donderdag 31 december 2020 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kruip lekker dicht tegen je vriendin aan dan is lekkere warmte
Hey Tjalalaquote:Op donderdag 31 december 2020 10:04 schreef Tjalala het volgende:
[..]
Het vuurwerk is hier ook net begonnen... ratelband etc...
hey appelflap.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |