Het ging bij mij bijna helemaal goed op de D naquote:Op donderdag 31 december 2020 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
00000000000000000000000000000000000
[..]
Hier gaat iets niet helemaal fijn.
O dat is wel leuk, dan kan je kiezen wat je zelf leuk vindt.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Door een magazijn lopen lopen en zeggen daar wil ik van en die ook.Dat liep als een treintje.
Morgen mooie streams vanuit 010.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
regio rotterdam woon ik
Ik moet zeggen dat ik alleen het ochtendnieuws kijk en voor de rest helemaal niks volg
wat is er morgen?quote:Op donderdag 31 december 2020 09:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen mooie streams vanuit 010.
Niet wat ik leuk vind,wat geld oplevert.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel leuk, dan kan je kiezen wat je zelf leuk vindt.
Schijnbaar heb je dan een goede smaak.
Ik heb apje op mijn tel vankranten en krijg veel meldingen. Denk er ook wel eens over om het uit te zetten.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
regio rotterdam woon ik
Ik moet zeggen dat ik alleen het ochtendnieuws kijk en voor de rest helemaal niks volg
Horror scenarioquote:Op donderdag 31 december 2020 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb apje op mijn tel vankranten en krijg veel meldingen. Denk er ook wel eens over om het uit te zetten.
Toen er nog geen corona was kreeg je er ook niet zoveel.
Rotterdam moet toch veel zijn lijkt mij zo.
Maar goed, ik kan ook alleen maar uitgaan van die heren gisteren zeiden
Mensen met chemo moeten gaan wachten. Tumoren kunnen niet meer verwijderd worden
etc etc
Binnenhof in de fik, mede mogelijk gemaakt door de DTS Oud op Nieuw Rave Partyquote:
Er begint iets te dagen.quote:
In de ochtend ben ik veel te druk met het verwerken van mijn odol.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:36 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
regio rotterdam woon ik
Dan moet je toch ook weten wat de mensen aangaat sprekenquote:Op donderdag 31 december 2020 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet wat ik leuk vind,wat geld oplevert.
hoe lang heb je daar voor nodig danquote:Op donderdag 31 december 2020 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Er begint iets te dagen.
[..]
In de ochtend ben ik veel te druk met het verwerken van mijn odol.
Ja echt he Aloa, wordt er ook niet vrolijk van.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 09:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Binnenhof in de fik, mede mogelijk gemaakt door de DTS Oud op Nieuw Rave Party
quote:Op donderdag 31 december 2020 09:40 schreef Haags het volgende:
[..]
Er begint iets te dagen.
[..]
In de ochtend ben ik veel te druk met het verwerken van mijn odol.
Lang.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
hoe lang heb je daar voor nodig dan
Wordt een zwarte maand januari.quote:Op donderdag 31 december 2020 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt he Aloa, wordt er ook niet vrolijk van.
ohquote:Op donderdag 31 december 2020 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://goodbye2020.nl/streams
O ga jij kijken??quote:Op donderdag 31 december 2020 09:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://goodbye2020.nl/streams
Ja ze hopen op een daling, maar vrezen een stijging door Kerst en Oud en Nieuwquote:
Ik ga de Mask-singer kijken denk ikquote:Op donderdag 31 december 2020 09:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
oh
Ik zet q music op vanavond en vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |