Koeman, daar noem je een van de grootste verliezers van 2020quote:Op donderdag 31 december 2020 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Erg triest. Hoe staat Koeman nog in het geheel, nog draagvlak?
Note gezet.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 02:13 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Is dat @:mexicanobakker die DJ? Hij ging hier wel net weg
Eind januari zijn de presidentsverkiezingen, dat gaat wat meer zeggen.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Erg triest. Hoe staat Koeman nog in het geheel, nog draagvlak?
Nou op zich had ie ook nog dood kunnen gaan dit jaar... dus dat heeft ie maar mooi overleefd.. voor de rest wel weer de totaal verkeerde trein genomen jaquote:Op donderdag 31 december 2020 02:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Koeman, daar noem je een van de grootste verliezers van 2020
Dat woord doet me altijd aan een computerspelfabrikant denken. Ofzo.quote:
Da's knap lullig.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Staat er eentje met een slappe gitaar te zwaaien.
quote:Op donderdag 31 december 2020 02:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Stiekem vind ik dit wel een leuke van U2
Heb ik teveel gedronken? misschien wel!
Zonde, ging ik net eten/drank halen, mis ik de presence van @PippenScottie op zoomquote:Op donderdag 31 december 2020 02:14 schreef Kopiko het volgende:
Wederom SCOTTIE, nu met EEGA
en NOG eens!
Wees blij dat het een gitaar isquote:Op donderdag 31 december 2020 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ga je geen gevoelige snaren mee raken.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Mr en Mvr Pippen hebben het wel leuker gemaaktquote:Op donderdag 31 december 2020 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
Durven we dit nummer leuk te vinden?
Hoe kan het?quote:Op donderdag 31 december 2020 02:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Jahoor.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
Durven we dit nummer leuk te vinden?
Pippen + mevrouw Pippenquote:Op donderdag 31 december 2020 02:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde, ging ik net eten/drank halen, mis ik de presence van @:pippenscottie op zoom
Ik zero.quote:
DEquote:Op donderdag 31 december 2020 02:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde, ging ik net eten/drank halen, mis ik de presence van @:pippenscottie op zoom
Nopequote:Op donderdag 31 december 2020 02:16 schreef Szura het volgende:
Weten jullie trouwens wat er gebeurt als Danny morgen die 13.000 euro niet binnen heeft?
Durf het te zeggen!quote:Op donderdag 31 december 2020 02:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |