Dat woord doet me altijd aan een computerspelfabrikant denken. Ofzo.quote:
Da's knap lullig.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Staat er eentje met een slappe gitaar te zwaaien.
quote:Op donderdag 31 december 2020 02:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Stiekem vind ik dit wel een leuke van U2
Heb ik teveel gedronken? misschien wel!
Zonde, ging ik net eten/drank halen, mis ik de presence van @PippenScottie op zoomquote:Op donderdag 31 december 2020 02:14 schreef Kopiko het volgende:
Wederom SCOTTIE, nu met EEGA
en NOG eens!
Wees blij dat het een gitaar isquote:Op donderdag 31 december 2020 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ga je geen gevoelige snaren mee raken.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:14 schreef Dagoduck het volgende:
Mr en Mvr Pippen hebben het wel leuker gemaaktquote:Op donderdag 31 december 2020 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
Durven we dit nummer leuk te vinden?
Hoe kan het?quote:Op donderdag 31 december 2020 02:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Stiekem vind ik dit wel een leuke van U2
Heb ik teveel gedronken? misschien wel!
Jahoor.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
Durven we dit nummer leuk te vinden?
Pippen + mevrouw Pippenquote:Op donderdag 31 december 2020 02:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde, ging ik net eten/drank halen, mis ik de presence van @:pippenscottie op zoom
Ik zero.quote:
DEquote:Op donderdag 31 december 2020 02:16 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zonde, ging ik net eten/drank halen, mis ik de presence van @:pippenscottie op zoom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |