quote:Op donderdag 31 december 2020 01:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja extreem kut om nu vrijgezel te zijn geworden. Maar ja als je m al een tijdje niet meer voelt, en dat was t van haar kant, dan moet er op gegeven moment een knoop worden doorgehakt. En ik jank er nog geregeld over, wat dat betreft is t lastig dat je echt nul punten aan de horizon kan leggen voor volgend jaar qua leuke dingen want zo ongeveer niks is zeker mogelijk.
quote:Op donderdag 31 december 2020 01:38 schreef Zorro het volgende:
Rocket man beeindigt mijn dag.
Truste allen die nog doorzetten en tot morgen
Slaap ze allebei!quote:
Dan heb je een Bløf-tekst.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lees die zin nog een keer, maar dan langzaam.
Caltex, nevel.quote:
Oubollige Maasweg.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef Kopiko het volgende:
Oude Maasweg .... verliest bij mij ook langzaamaan z'n glans ...
Oorspronkelijk is t een Engels nr (Manhattan Island Serenade van leon Russell)quote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef Gretzl het volgende:
Wat is ook alweer de reden dat Oude Maasweg zowel Engelse als Nederlandse tekstregels kent? #durftevragen
ben gekapt met x sinds een tijdje. gezien mijn geschiedenis met verslaving ook niet het beste ideequote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we wel een keer doen als ik in Groningen ben?
Om de hoge positie op de Top 2000 te kunnen verklaren.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef Gretzl het volgende:
Wat is ook alweer de reden dat Oude Maasweg zowel Engelse als Nederlandse tekstregels kent? #durftevragen
Bij mij al een hele tijdquote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef Kopiko het volgende:
Oude Maasweg .... verliest bij mij ook langzaamaan z'n glans ...
Ik snap ook niet dat dit maar niet wegzaktquote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet waarom men dit zo geniaal vindt, maar ach.
Baalde ook erg van het wegvallen van Venus In Furs. De zweep erover.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En op #15 in de Gale500
Tis een cover van een Engelse plaat en de Stroopwafels hebben er een NL tintje aan toegevoegd die bij hun pastquote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef Gretzl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |