En op #15 in de Gale500quote:Op donderdag 31 december 2020 01:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
574 heeft niet aan mij gelegen
#7 in de Mex2000
Maak d'r ff wakker.quote:
Sleep wellquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 01:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja extreem kut om nu vrijgezel te zijn geworden. Maar ja als je m al een tijdje niet meer voelt, en dat was t van haar kant, dan moet er op gegeven moment een knoop worden doorgehakt. En ik jank er nog geregeld over, wat dat betreft is t lastig dat je echt nul punten aan de horizon kan leggen voor volgend jaar qua leuke dingen want zo ongeveer niks is zeker mogelijk.
quote:Op donderdag 31 december 2020 01:38 schreef Zorro het volgende:
Rocket man beeindigt mijn dag.
Truste allen die nog doorzetten en tot morgen
Slaap ze allebei!quote:
Dan heb je een Bløf-tekst.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Lees die zin nog een keer, maar dan langzaam.
Caltex, nevel.quote:
Oubollige Maasweg.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef Kopiko het volgende:
Oude Maasweg .... verliest bij mij ook langzaamaan z'n glans ...
Oorspronkelijk is t een Engels nr (Manhattan Island Serenade van leon Russell)quote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef Gretzl het volgende:
Wat is ook alweer de reden dat Oude Maasweg zowel Engelse als Nederlandse tekstregels kent? #durftevragen
ben gekapt met x sinds een tijdje. gezien mijn geschiedenis met verslaving ook niet het beste ideequote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kunnen we wel een keer doen als ik in Groningen ben?
Om de hoge positie op de Top 2000 te kunnen verklaren.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef Gretzl het volgende:
Wat is ook alweer de reden dat Oude Maasweg zowel Engelse als Nederlandse tekstregels kent? #durftevragen
Bij mij al een hele tijdquote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef Kopiko het volgende:
Oude Maasweg .... verliest bij mij ook langzaamaan z'n glans ...
Ik snap ook niet dat dit maar niet wegzaktquote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik snap niet waarom men dit zo geniaal vindt, maar ach.
Baalde ook erg van het wegvallen van Venus In Furs. De zweep erover.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
En op #15 in de Gale500
Tis een cover van een Engelse plaat en de Stroopwafels hebben er een NL tintje aan toegevoegd die bij hun pastquote:Op donderdag 31 december 2020 01:43 schreef Gretzl het volgende:
Dit stond ooit op 16.quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 01:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja extreem kut om nu vrijgezel te zijn geworden. Maar ja als je m al een tijdje niet meer voelt, en dat was t van haar kant, dan moet er op gegeven moment een knoop worden doorgehakt. En ik jank er nog geregeld over, wat dat betreft is t lastig dat je echt nul punten aan de horizon kan leggen voor volgend jaar qua leuke dingen want zo ongeveer niks is zeker mogelijk.
Daar heb ik eigenlijk niks van gemerkt, maar het zal komen omdat ik haar een leuke uitstraling vind hebbenquote:Op donderdag 31 december 2020 01:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Evelien deed wel haar best. Ik vind alleen DJ's die hun hele tekst vooraf uittypen niet zo leuk. Dit jaar is Emmely diegene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |