quote:Op donderdag 31 december 2020 01:18 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik kan eerlijk niet echt iets bedenken
Dit boeit mij!quote:Op donderdag 31 december 2020 01:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit boeit waarschijnlijk precies niemand maar ik heb een rondleiding gehad door het hoofdkantoor van de organisatie van het Songfestival, mocht urenlang met de executive producer praten, we kregen persaccreditatie (voor Fok!), het was één grote snoepwinkel, het was de middag van m'n leven. 33 jaar gewacht hierop.
Mjah, twee weken later kwam corona.
quote:Op donderdag 31 december 2020 01:19 schreef PippenScottie het volgende:
IK VIND DIT MOOI
EN GA VECHTEN MET IEDEREEN DIE DIT LOOPT AF TE KRAKEN
Je bent niet de enige, het is echt vreselijk druk in de bossen de laatste tijd.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, heb mountainbiken weer opgepakt. Topshow
gewoon proberenquote:Op donderdag 31 december 2020 01:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Echt he, vooral als je elkaar bijna elke werkdag ziet
dit is vrij kut.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:19 schreef PippenScottie het volgende:
IK VIND DIT MOOI
EN GA VECHTEN MET IEDEREEN DIE DIT LOOPT AF TE KRAKEN
M’n vriendengroep heeft me uit een vliegtuig laten springen op m’n vrijgezellendagquote:Op donderdag 31 december 2020 01:15 schreef peaceman het volgende:
Even een vraagje om de stemming er een beetje in te houden.
Wat is het leukste wat je dit jaar beleefd hebt?
Dam tot Dam loop lopen. De alternatieve dan.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:15 schreef peaceman het volgende:
No Surprises heb ik wel eens ooit een Nederlandse tekst op ingezongen omdat het klinkt als een kerstplaatquote:Op donderdag 31 december 2020 01:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
No surprises... dat is bijna net zo erg als Let down.
En dat zeg ik als fan.
Kut belletjes. Let down vind ik ook een letdownquote:Op donderdag 31 december 2020 01:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
No surprises... dat is bijna net zo erg als Let down.
En dat zeg ik als fan.
Vast contract gekregen.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:15 schreef peaceman het volgende:
Dochter die haar diploma heeft gehaaldquote:Op donderdag 31 december 2020 01:15 schreef peaceman het volgende:
Winter he, elke dag paar boompjes kappen voor de openhaardquote:Op donderdag 31 december 2020 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, het is echt vreselijk druk in de bossen de laatste tijd.
Boeie!!!quote:Op donderdag 31 december 2020 01:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit boeit waarschijnlijk precies niemand maar ik heb een rondleiding gehad door het hoofdkantoor van de organisatie van het Songfestival, mocht urenlang met de executive producer praten, we kregen persaccreditatie (voor Fok!), het was één grote snoepwinkel, het was de middag van m'n leven. 33 jaar gewacht hierop.
Dat zei ze eigenlijk wel vooral vlak na mijn breakup. Sinds Corona is onze band echt versterkt en merk ik bij haar ook echt wel interessequote:Op donderdag 31 december 2020 01:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is geen goed teken voor jou.
Dan ziet ze zichzelf niet als een vis in de vijver
De 4 nummers die ik net noemde zijn opzeker erger. Close to the Edge, brrr.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:19 schreef Gretzl het volgende:
Was letterlijk 4 seconden te laat met maten bij Music, alleen een klein stukje van het intro gehoord![]()
Met enige afstand het allerergste nummer uit de hele lijst![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die letdown is ook zo'n fan favorite. Snap er werkelijk geen kloot van. Verschrikkelijk!quote:Op donderdag 31 december 2020 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut belletjes. Let down vind ik ook een letdown
Dat lees ik inderdaadquote:Op donderdag 31 december 2020 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je bent niet de enige, het is echt vreselijk druk in de bossen de laatste tijd.
respectquote:Op donderdag 31 december 2020 01:20 schreef Szura het volgende:
Dit heb ik vroeger overigens meermaals met een orkest gespeeld (ik ben drummer), het is behoorlijk intens als je er zelf inzit.
Dat is toch super gaaf man. Als je zo'n fan bent als dat jij bent dan is dat inderdaad een grote snoepwinkelquote:Op donderdag 31 december 2020 01:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Not quite my tempoquote:Op donderdag 31 december 2020 01:20 schreef Szura het volgende:
Dit heb ik vroeger overigens meermaals met een orkest gespeeld (ik ben drummer), het is behoorlijk intens als je er zelf inzit.
Nee, geintje. Mooi verhaal over een mooie passie, @Cee !quote:Op donderdag 31 december 2020 01:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Nog een paar minuutjesquote:Op donderdag 31 december 2020 01:21 schreef DireStraits7 het volgende:
Mijn hoogtepunt: Oude Maasweg horen en topic 300 live meemaken hier.
Ik deed dat gewoon vrijwilligquote:Op donderdag 31 december 2020 01:19 schreef Szura het volgende:
[..]
M’n vriendengroep heeft me uit een vliegtuig laten springen op m’n vrijgezellendag
https://pbs.twimg.com/media/EqhgF_zXcAAcBAI?format=png&name=smallquote:Op donderdag 31 december 2020 01:20 schreef Szura het volgende:
Ben benieuwd welke eerst komt.quote:
Wat Climbing up the walls had moeten zijn is letdown iddquote:Op donderdag 31 december 2020 01:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die letdown is ook zo'n fan favorite. Snap er werkelijk geen kloot van. Verschrikkelijk!
Zijn VIv en jij een stel?quote:Op donderdag 31 december 2020 01:21 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat is toch super gaaf man. Als je zo'n fan bent als dat jij bent dan is dat inderdaad een grote snoepwinkelErg leuk en het is je gegund
Hier echt weinig bijzonders meegemaakt dit jaar. Beetje een jaar zoals alle Beatles liedjes, kabbelend.
Concerten van Floor en Waylon in de eerste twee maanden van het jaar en dat was het wel qua hoogtepunt
(of ik vergeet nu iets en krijg straks boze blikken van @:viv dat kan ook nog)
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:21 schreef Szura het volgende:
Godver, heb je die nasale Thee weer die alleen zo hoog staat omdat ie ziek was en 1,5 jaar lange alle talkshows is afgelopen. Walgelijke parodie op een zanger dit.
Wow, we zijn het een keer volmondig eens.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die letdown is ook zo'n fan favorite. Snap er werkelijk geen kloot van. Verschrikkelijk!
Nieuwe baan, terug in Nederland, oom geworden.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:15 schreef peaceman het volgende:
Vakantie in Argentinië?quote:Op donderdag 31 december 2020 01:19 schreef Szura het volgende:
[..]
M’n vriendengroep heeft me uit een vliegtuig laten springen op m’n vrijgezellendag
Ben ik niet geschikt voor :’)quote:Op donderdag 31 december 2020 01:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit is de Champions League van FOK!
De altijd onsympathieke klootzak T Koertwaquote:Op donderdag 31 december 2020 01:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/EqhgF_zXcAAcBAI?format=png&name=small
dit vind je vast nog leuk, verder hou ik alles erbuiten.
Dit is ons moment!quote:
Coronatijd maakt het ook echt wat minder leuk om alleen te zijn he..quote:Op donderdag 31 december 2020 01:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gewoon proberen
maar sinds 2019 alleen, ik ben wel langer dan 1 jaar alleen geweest in het verleden. Was ook leuk
quote:Op donderdag 31 december 2020 01:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kwam ik ook deze wek achter
quote:Op donderdag 31 december 2020 01:22 schreef peaceman het volgende:
mensen hij zei echt legendarisch... zuipen jullie!
Close to the Edge is inderdaad ook een grote rampquote:Op donderdag 31 december 2020 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 4 nummers die ik net noemde zijn opzeker erger. Close to the Edge, brrr.
Ik weet niet of dit het hoogtepunt is, maar...quote:Op donderdag 31 december 2020 01:15 schreef peaceman het volgende:
Ahhhhh man.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit het hoogtepunt is, maar...
Ik bracht de Pippies naar bed vanavond en ze hadden net drie nachtjes bij opa en oma gelogeerd.
Toen ik naast mijn jongste Pippie in bed lag om voor te lezen zei ze: “ik voel dat ik helemaal verliefd word op mijn familie, ik voel het in mijn hart”
Wat kan je dan nog zeggen
Maar jij moest zelf betalen zekerquote:Op donderdag 31 december 2020 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik deed dat gewoon vrijwillig
Bij mij ging bijna mijn hele studie online. Verder mis ik zo'n 2 concerten per week.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn leven is echt 0,0 anders dan het zonder corona zou zijn verlopen op een festival na. Dat is wellicht nog treuriger
dan smelt je toch?quote:Op donderdag 31 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik bracht de Pippies naar bed vanavond en ze hadden net drie nachtjes bij opa en oma gelogeerd.
Toen ik naast mijn jongste Pippie in bed lag om voor te lezen zei ze: “ik voel dat ik helemaal verliefd word op mijn familie, ik voel het in mijn hart”
Goeie vraag!quote:Op donderdag 31 december 2020 01:15 schreef peaceman het volgende:
Oh god ik smelt.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Heb het gemist.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:22 schreef peaceman het volgende:
mensen hij zei echt legendarisch... zuipen jullie!
quote:Op donderdag 31 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 31 december 2020 01:22 schreef Cee het volgende:
Ik wist dat er een hele drukke periode vanaf maart/april zou komen dus ik had begin dit jaar bewust gekozen om het rustig aan te doen met concerten, afspraken etc. in januari/februari zodat ik echt volle bak zou kunnen gaan voor de rest van het jaar. Dus die twee maanden nergens naar toe geweest behalve dan die ene rondleiding. Want in maart zou het feest beginnen.
Het wordt beter in 2021quote:Op donderdag 31 december 2020 01:22 schreef Cee het volgende:
Ik wist dat er een hele drukke periode vanaf maart/april zou komen dus ik had begin dit jaar bewust gekozen om het rustig aan te doen met concerten, afspraken etc. in januari/februari zodat ik echt volle bak zou kunnen gaan voor de rest van het jaar. Dus die twee maanden nergens naar toe geweest behalve dan die ene rondleiding. Want in maart zou het feest beginnen.
Dan heb je iets goeds gedaan, pipquote:Op donderdag 31 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
- Weer terug verhuisd naar een eigen stekje en daar optimaal van genotenquote:Op donderdag 31 december 2020 01:15 schreef peaceman het volgende:
Nou ik weet niet, bijvoorbeeld dat dat wettelijk gezien nogal lastig ligt?quote:Op donderdag 31 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Even handjes van iedereen die daadwerkelijk 13 shotjes heeft genomenquote:
[..]
Pochgodquote:Op donderdag 31 december 2020 01:22 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Vakantie in Argentinië?
Toe maar!
dat is zeker wel anders idd. Maar goed, ik deed ook nooit wat, totdat ik de juiste tegenkwam.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Coronatijd maakt het ook echt wat minder leuk om alleen te zijn he..
Owwwww.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Smeltquote:Op donderdag 31 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de lokdouw'n goed nagedacht over de toekomst van mijn studie, dus praktisch terug bij af maar nu besloten om eindelijk te doen wat ik echt leuk vind, dus 2021-25 wordt een prachtige tijdquote:Op donderdag 31 december 2020 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn leven is echt 0,0 anders dan het zonder corona zou zijn verlopen op een festival na. Dat is wellicht nog treuriger
Shotje gemeentepils hierquote:Op donderdag 31 december 2020 01:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Even handjes van iedereen die daadwerkelijk 13 shotjes heeft genomen
Hahah jullie weten dat Let Down m'n fave Radiohead ever is?quote:Op donderdag 31 december 2020 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kut belletjes. Let down vind ik ook een letdown
Nopequote:Op donderdag 31 december 2020 01:23 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar jij moest zelf betalen zeker
wat ga je doenquote:Op donderdag 31 december 2020 01:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de lokdouw'n goed nagedacht over de toekomst van mijn studie, dus praktisch terug bij af maar nu besloten om eindelijk te doen wat ik echt leuk vind, dus 2021-25 wordt een prachtige tijd![]()
![]()
![]()
.
Ik ga bijna huilen nu )ik ben altijd iets emotioneler na 9 whisky’s )quote:
Ik werk toch buiten dus als corona Iers heeft gedaan is het mijn fileprobleem opgelostquote:Op donderdag 31 december 2020 01:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij mij ging bijna mijn hele studie online. Verder mis ik zo'n 2 concerten per week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |