Vakantie in Argentinië?quote:Op donderdag 31 december 2020 01:19 schreef Szura het volgende:
[..]
M’n vriendengroep heeft me uit een vliegtuig laten springen op m’n vrijgezellendag
Ben ik niet geschikt voor :’)quote:Op donderdag 31 december 2020 01:18 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dit is de Champions League van FOK!
De altijd onsympathieke klootzak T Koertwaquote:Op donderdag 31 december 2020 01:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/media/EqhgF_zXcAAcBAI?format=png&name=small
dit vind je vast nog leuk, verder hou ik alles erbuiten.
Dit is ons moment!quote:
Coronatijd maakt het ook echt wat minder leuk om alleen te zijn he..quote:Op donderdag 31 december 2020 01:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gewoon proberen
maar sinds 2019 alleen, ik ben wel langer dan 1 jaar alleen geweest in het verleden. Was ook leuk
quote:Op donderdag 31 december 2020 01:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kwam ik ook deze wek achter
quote:Op donderdag 31 december 2020 01:22 schreef peaceman het volgende:
mensen hij zei echt legendarisch... zuipen jullie!
Close to the Edge is inderdaad ook een grote rampquote:Op donderdag 31 december 2020 01:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 4 nummers die ik net noemde zijn opzeker erger. Close to the Edge, brrr.
Ik weet niet of dit het hoogtepunt is, maar...quote:Op donderdag 31 december 2020 01:15 schreef peaceman het volgende:
Even een vraagje om de stemming er een beetje in te houden.
Wat is het leukste wat je dit jaar beleefd hebt?
Ahhhhh man.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit het hoogtepunt is, maar...
Ik bracht de Pippies naar bed vanavond en ze hadden net drie nachtjes bij opa en oma gelogeerd.
Toen ik naast mijn jongste Pippie in bed lag om voor te lezen zei ze: “ik voel dat ik helemaal verliefd word op mijn familie, ik voel het in mijn hart”
Wat kan je dan nog zeggen
Maar jij moest zelf betalen zekerquote:Op donderdag 31 december 2020 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik deed dat gewoon vrijwillig
Bij mij ging bijna mijn hele studie online. Verder mis ik zo'n 2 concerten per week.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
Mijn leven is echt 0,0 anders dan het zonder corona zou zijn verlopen op een festival na. Dat is wellicht nog treuriger
dan smelt je toch?quote:Op donderdag 31 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik bracht de Pippies naar bed vanavond en ze hadden net drie nachtjes bij opa en oma gelogeerd.
Toen ik naast mijn jongste Pippie in bed lag om voor te lezen zei ze: “ik voel dat ik helemaal verliefd word op mijn familie, ik voel het in mijn hart”
Goeie vraag!quote:Op donderdag 31 december 2020 01:15 schreef peaceman het volgende:
Even een vraagje om de stemming er een beetje in te houden.
Wat is het leukste wat je dit jaar beleefd hebt?
Oh god ik smelt.quote:Op donderdag 31 december 2020 01:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |