Ik meende het te horen, een onvervalste jongons.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:31 schreef Evenstar het volgende:
Zei die nou jongens? Volgens mij wel toch?
Wat een duister geheim dit.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vertel er niets meer over.
Mijn oma krijgt graag visite langs ga daar anders eten. Woon je nabij Ommoord?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In mijn wijk op dit uur enkel een kebabzaak waar ik een keer een week lang de schijt van had
Dit was overigens echt waar, was aan het studeren voor mn tentamen voor de volgende dag dus ging even snel wat halen...quote:Op donderdag 31 december 2020 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Genot. Witwaszaakjes.
Ja kut voor hem vooral, en blij dat hij zelf al aanvoelde dat het niet goed zat om hier naartoe te komenquote:
Toen ik erin kwam was 17k posts nog genoeg ofzoquote:Op donderdag 31 december 2020 00:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik sta daar iet bij.
Gelukkig, want dan zou ik me zorgen beginnen te maken
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
De versie van dit nummer met Prince op YouTube
Als je het ooit nog vraagt, zeg ik dat 2020 nooit heeft bestaan.quote:
Ik vind het wel een fijne stem. Dresden is echt schitterend wmb met dat goddelijke intro o.a.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vreselijke stem heeft die man.
Met de zoon van Harrison, prachtig is diequote:Op donderdag 31 december 2020 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Lastig. Hier in utrecht heb je eigenlijk geen leuke musea. Ik ga dan toch voor t Rijks. En Kunsthal heeft vaak leuke, wisselende tentoonstellingen. Voorlinden was iig de grootste tegenvallerquote:Op donderdag 31 december 2020 00:30 schreef PippenScottie het volgende:
Wat zijn jullie favo musea in Nederland?
Ik kan Naturalis aanraden. En, zelf voor niet-auto liefhebbers, Louwman museum.
Fijn dat je visite zo voorzichtig was geweest en heeft afgezegd.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik lijk trouwens aan een coronabesmetting ontsnapt. Zou afgelopen dinsdag visite krijgen maar die zei op het laatst af vanwege een lichte snotneus en nu blijkt zijn hele familie besmet en moet hij zelf morgen een test doen
Doe alsjeblieft normaal. Al heb je wel een LIve versie van het Bangladesh concert die nog beter is.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat waar ie iedereen wegspeelt?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:33 schreef PippenScottie het volgende:
EN ZOEK OOK DE LIVE VERSIE OP MET PRINCE DAT IS DE BESTE MUZIEKVIDEO IN DE GESCHIEDENIS VAN DE BESCHAVING VAN ALLEA
Oh dat is wel gezellig, maar i kwoon echt aan de andere kant van de stad, zuiden van delfshavenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een duister geheim dit.
[..]
Mijn oma krijgt graag visite langs ga daar anders eten. Woon je nabij Ommoord?
ALLEA ?quote:Op donderdag 31 december 2020 00:33 schreef PippenScottie het volgende:
EN ZOEK OOK DE LIVE VERSIE OP MET PRINCE DAT IS DE BESTE MUZIEKVIDEO IN DE GESCHIEDENIS VAN DE BESCHAVING VAN ALLEA
Geweldig jaquote:Op donderdag 31 december 2020 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ja? EINDELIJKquote:
ik in mijn zeer objectieve mening ben het hier mee eensquote:
Duran Duran en vrouwelijke fans is sws een goede combiquote:Op donderdag 31 december 2020 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Primary Colours heb ik echt heel vaak beluisterd. The Chauffeur hoort er zeker bij ja, daar was mijn vriendin erg gecharmeerd van gek genoeg.
Haha, dat moet echt een ramp zijn geweest.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit was overigens echt waar, was aan het studeren voor mn tentamen voor de volgende dag dus ging even snel wat halen...
Dat was echt drama tijdens het examen want ik ben wel gegaan, afijn je kan mijn strubbelingen in de zaal voorstellen.
Ah, die was hetquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 00:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor mij zijn dit de grootste V500-classics:
Silversun Pickups - Lazy Eye![]()
Thirteen Senses - Into the Fire![]()
![]()
The Maccabees - Spit It Out![]()
Junip - Line of Fire![]()
Manchester Orchestra - The Alien![]()
The Naked and Famous - Punching in a Dream
The Ting Tings - Enstranged
Metric - Speed the Collapse![]()
Meg Myers - Desire![]()
![]()
Graffiti6 - Annie You Save Me
The Parlor Mob - Cry Wolf
Ray Lamontagne - Be Here Now
Allemaal nummers die erg zeldzaam zijn in andere bekende allertijdenlijsten
Meg Myers is voor mij ook een nummer dat ik door de V500 ontdekt heb. The Naked and Famous groot fan van, No Way staat heeeeeel hoog in de Mex2000. Dat nummer wat in de V500 staat vind ik gewoon leuk maar niet zo goed. Maar Naked and Famous en Silversun Pickups zijn de leukste shoegazing bands uit de 00squote:Op donderdag 31 december 2020 00:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor mij zijn dit de grootste V500-classics:
Silversun Pickups - Lazy Eye![]()
Thirteen Senses - Into the Fire![]()
![]()
The Maccabees - Spit It Out![]()
Junip - Line of Fire![]()
Manchester Orchestra - The Alien![]()
The Naked and Famous - Punching in a Dream
The Ting Tings - Enstranged
Metric - Speed the Collapse![]()
Meg Myers - Desire![]()
![]()
Graffiti6 - Annie You Save Me
The Parlor Mob - Cry Wolf
Ray Lamontagne - Be Here Now
Allemaal nummers die erg zeldzaam zijn in andere bekende allertijdenlijsten
Ah jammerquote:Op donderdag 31 december 2020 00:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is niet echt in de buurt voor mij
Zonde maar terecht ik stuur mijn ergste vijand nog niet het ov in met mondkapje.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat is wel gezellig, maar i kwoon echt aan de andere kant van de stad, zuiden van delfshaven
Waarvan akte.quote:Op donderdag 31 december 2020 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wil graag even corrigeren dat ik vanavond zei dat mn volgende stemplaat in de lijst School zou worden. Dat moet While My Guitar Gently Weeps zijn. Dank voor uw aandacht
jij wilt gewoon drinkenquote:Op donderdag 31 december 2020 00:34 schreef Evenstar het volgende:
Oh ja, legendary inderdaad, klopt.
Telt mee vind ik, shot #4
Vooruit dan maar!quote:Op donderdag 31 december 2020 00:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wil graag even corrigeren dat ik vanavond zei dat mn volgende stemplaat in de lijst School zou worden. Dat moet While My Guitar Gently Weeps zijn. Dank voor uw aandacht
Ah daar was ik ook bijquote:Op donderdag 31 december 2020 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]We hebben dat toen ook gedaan bij de tentoonstelling over Bowie
.
Ik weet niet zo goed hoe je kan beschrijven wat Prince daar deed zonder ongeloofwaardig of religieus te wordenquote:
Nog nooit zo blij geweest met een 5.2quote:Op donderdag 31 december 2020 00:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha, dat moet echt een ramp zijn geweest.
Ik heb zomaar een vermoeden dat het geen fraai cijfer heeft opgeleverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |