ja zo gaan meer van ze stemmen he.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je loopt een jaar achter
Ik had verwacht dat die boeren nu wel thuis zouden blijven.
Høken!quote:Op woensdag 30 december 2020 23:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Littlerabbit en ik gaan helemaal los.
Achterhoek beste hoek.
Daar komen we nooit meer vanaf inderdaad. Kutzooiquote:Op woensdag 30 december 2020 23:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als die nu zo hoog standhoudt dan zie ik m er niet 1 2 3 uitvallen
Volgend jaar Mama Waor Is Mien Pils erbij denk ik.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze nog wel meme en Deurdonderen ook wel geinig, die andere 3 moeten ze direct afvoeren en nooit meer terug laten keren in de lijst.
Ja, ze zullen veel luisteraars/kijkers niet direct teruggewonnen hebben na 2 jaar met dodelijk saaie edities.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja goed.. er was weer wat volk itt afgelopen 2 jaar
Bennie Jolink, zo ziet ie er wel uit namelijkquote:
Het oosten is voor ons niet zo ver hoorquote:Op woensdag 30 december 2020 23:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Terecht wel.
Oerend Hard was altijd het liedje dat voor Hilversum werd gebruikt om te laten horen dat ze echt wel aandacht hadden boor het platteland.
Maar bij concerten waren Alie en Deurdonderen de feestnummers.
Bron: kom uit het verre oosten
Hihiquote:Op woensdag 30 december 2020 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je loopt een jaar achter
Ik had verwacht dat die boeren nu wel thuis zouden blijven.
Dat geintje van Mannekoor Karrespoor was dan wel snel voorbij. Blijkbaar vinden mensen dat boeren-nr echt goedquote:Op woensdag 30 december 2020 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar komen we nooit meer vanaf inderdaad. Kutzooi
Al een jaar of 10 toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bennie Jolink, zo ziet ie er wel uit namelijk
Hmmm ik denk het niet.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hadden ze in 1977 al antivirussoftware?
Ik zat even te kijken of dit geen leugen was, maar na dit komt echt verbazingveel goeds voorbij de komende urenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:44 schreef essnhills het volgende:
Maar zoals altied komt an dat gejakker een end
Bertus dus welquote:
Daar geloof ik geen zier van.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat geintje van Mannekoor Karrespoor was dan wel snel voorbij. Blijkbaar vinden mensen dat boeren-nr echt goed
Lijkt me stug.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dat geintje van Mannekoor Karrespoor was dan wel snel voorbij. Blijkbaar vinden mensen dat boeren-nr echt goed
Echt fascinerend hoeveel er zelfs met een Normaal ringtone rondlopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |