Als die nu zo hoog standhoudt dan zie ik m er niet 1 2 3 uitvallenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is al 3 of 4 jaar zo, maar dat die andere ook nog hoger staat verbaast me.
Slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:42 schreef Pino112 het volgende:
![]()
Dat tuig begint te spelen.. kutmuziek!
Je loopt een jaar achterquote:Op woensdag 30 december 2020 23:43 schreef alors het volgende:
[..]
Is toch gepromoot door die boeren?
Dood van wie?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Het is dat ze de dodenbonus hebben dit jaar, maar anders snap je er toch niks van dat dit zo hoog staat
Lekker høkenquote:
Na dat gekut van vorig jaar voor straf alles van Normaal de lijst uit.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze nog wel meme en Deurdonderen ook wel geinig, die andere 3 moeten ze direct afvoeren en nooit meer terug laten keren in de lijst.
Terecht wel.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Nou hebben we deze ook maar gehad. Maar Deurdonderen staat dus hoger dan dit?
SARS is een coronavirus, in dit geval is het coronavirus SARS-CoV-2 (die van tig jaar geleden was -CoV-1) en die veroorzaakt COVID-19.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Verwarrende specificatie om losstaand te gebruiken, gezien de SARS uitbraak van een aantal jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |