Hele tijd zichzelf in de weg zitten met pijlen in de grote vlakkenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is choke op choke helaas.
Eminemquote:
Kan nietquote:Op woensdag 30 december 2020 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was het ook.
Jongelui... ga reizen voor je kinderen hebt.
En bij voorkeur voor je een relatie hebt
Deze versie is ook fijnquote:Op woensdag 30 december 2020 23:12 schreef essnhills het volgende:
IK KHANHETNIET HEBBEN ALS HET AVOND IS
Ik zit niet zo in die wereld.quote:
Ik heb het nooit gedaan/aan gedacht, achteraf weleens spijt van gehad. Maar het was zoals was toen. Maar eens, als het kan: doen!quote:Op woensdag 30 december 2020 23:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was het ook.
Jongelui... ga reizen voor je kinderen hebt.
En bij voorkeur voor je een relatie hebt
2 neem ik aan? Lag een paar weken terug voor een tientje bij Intertoys in de schappen.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Red Dead Redemption schijnt trouwens wel een goed spel te zijn. Wat vinden jullie, kopen voor ¤40?
Ik vond hem tegenvallen. Komt vooral door extreem hoge verwachtingen.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Red Dead Redemption schijnt trouwens wel een goed spel te zijn. Wat vinden jullie, kopen voor ¤40?
Sleep wellquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |