quote:Op woensdag 30 december 2020 23:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk best teleurstellend, vooral door de no show van King.
Ik geef het een 7, vooral door Drik.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dirk heeft zeer goed geleverd en dit vond ik eigenlijk ook een prima pot
Behalve het partijtje choken daarnet, was die wel heel sterk. Als je zag welke waanzinnige gemiddeldes gegooid werden in de eerste 4 sets ...quote:Op woensdag 30 december 2020 23:23 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Jammer voor Dimitri, maar het is Chizzy gegund. Is wel de verassing van de dag.
Tuurlijk wint Van Gerwen die kinderlijk eenvoudigquote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Chisnall het nu verneukt tegen vGerwen mag mij alles breken wat Yannick hem toewenst
Auberginegenotquote:Op woensdag 30 december 2020 23:23 schreef Tagliano het volgende:
Deze avondsessie heeft best aardig geleverd
Dan mag Chisnall alles breken wat Yannick hem toewenstquote:Op woensdag 30 december 2020 23:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk wint Van Gerwen die kinderlijk eenvoudig
Of een eenzijdig ongeluk in de Dakar (quote:
Sprak je hem aan met schijtneger?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik aan Kiki Musampa
Blackedgenot
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:24 schreef Szura het volgende:
@:wimderon, is het bij pick m eentje voor de kwartfinale?
quote:* Let op: voor dagen met zowel een middag- als avondsessie dien je dus 2 keuzes door te geven. Vanaf de kwartfinale maak je één keuze per ronde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Morgenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:29 schreef De_Kraam het volgende:
Wordt pijlenkeilen eigenlijk in België op de tv uitgezonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |