Ik heb 18 of 19 jaar geleden een handtekening van Mervyn King gescoord.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een keer een handtekening gevraagd aan Danny Blind op het strand van Noordwijk. Daley was er ook maar dat was toen nog een kind.
Ik alleen dezequote:Op woensdag 30 december 2020 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb alle Keronatermen op Twitter geblockt.
Hij krabbelde wat onherkenbaars op het papiertje, nog teruggegaan om verhaal te halen met mijn bijdehandte hoofd maar scholletje had er geen zin in en dook de zee in.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kreeg je de handtekening ook? En hep je hem nog?
Hij had kaal haar op zijn achterhoofd ja.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Had Danny toen ook al die kale plek?
Erik HeijblokGOD gevraagd.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:12 schreef De_Kraam het volgende:
Ik heb Edwin Zoetebier ooit om een handtekening gevraagd.
Jawel mensen.
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij krabbelde wat onherkenbaars op het papiertje, nog teruggegaan om verhaal te halen met mijn bijdehandte hoofd maar scholletje had er geen zin in en dook de zee in.
Geweigerd zekerquote:Op woensdag 30 december 2020 23:12 schreef De_Kraam het volgende:
Jawel mensen.
Rijbewijs afpakkenquote:Een weginspecteur van Rijkswaterstaat is op de A2 bij Zaltbommel lichtgewond geraakt. Zijn voertuig werd aangereden door een vrachtwagenchauffeur die een rood kruis negeerde.
Ik heb voor hem gestaan in het Dolfinarium.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb wel eens met Edwin van der Sar in een restaurant gezeten
Een pannenkoekenrestaurant jawel
Ik aan Kiki Musampaquote:Op woensdag 30 december 2020 23:12 schreef De_Kraam het volgende:
Jawel mensen.
Gelukkig niet andersom.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb voor hem gestaan in het Dolfinarium.
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb voor hem gestaan in het Dolfinarium.
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef Joooo-pi het volgende:
Heb Pienaar wel eens getroffen in een restaurant in Artis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |