De buren vonden het vanmiddag wel leuk om te gaan boren tijdens "Engel".quote:
Zou beter zijn aangezien ik Duits beter versta dan een gemiddeld gesprek in een bouwkeet waar ze elkaar stimuleren in het dialectquote:Op woensdag 30 december 2020 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Is tradiesie
Ze zijn k*t! Weg met de Achterhoek! Afsteken en aan Duitsland schenken!
Zo
Brabanders moeten gewoon zwijgenquote:
Duitse donderdag blijkt toch te werkenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had het best begrepen als deze langzaamaan de lijst had verlaten en t in de Evergreen top mocht voortzetten
Toch maar ff doorhalen dan.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Morgenochtend tussen 7 en 8.
Ja. Maar het is toch elk jaar even een schokquote:Op woensdag 30 december 2020 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Is dat niet het hele idee van een nieuwjaarsduik?
De muziek niet of Peaceman zijn danskunsten nietquote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het heeft niet bijzonder veel indruk gemaakt zo te horen
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Het heeft niet bijzonder veel indruk gemaakt zo te horen
Is later nog een liedje over gemaakt door Boudewijn, toch?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn eerste nieuwjaarsduik was op Ameland.
En het was godverdomme koud
Toen sliep ik nogquote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De buren vonden het vanmiddag wel leuk om te gaan boren tijdens "Engel".
Hou vol, hou vast.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een hel is dit....en dan zo nog die EO Jongerendagkutjes
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja. Maar het is toch elk jaar even een schok
Of in ieder geval naar plaats 1000 ja, zal wel deels door Duitse donderdag komen en omdat dit een heel specifiek stempubliek isquote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik had het best begrepen als deze langzaamaan de lijst had verlaten en t in de Evergreen top mocht voortzetten
Als inwoner van de Liemers kan ik hier achter staanquote:Op woensdag 30 december 2020 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Is tradiesie
Ze zijn k*t! Weg met de Achterhoek! Afsteken en aan Duitsland schenken!
Zo
Hier geloof ik niets van, we leven immers in Nederlandquote:Op woensdag 30 december 2020 23:06 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is wel het laatste slechte uur trouwens. Nog even doorbijten!
En zelfs hier staan nog wel wat verdwaalde pareltjes.
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef peaceman het volgende:
Ons dansnummer was eigenlijk Zita Swoon
Allemaal Maffya.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef Sabata het volgende:
NB: dit gesproken stukje was Peter Maffay's manager.
Oh, zijn die twee daarvan?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef Bugno3 het volgende:
Wat een hel is dit....en dan zo nog die EO Jongerendagkutjes
Ow, dat had niet de bedoelde uitwerkingquote:Op woensdag 30 december 2020 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou beter zijn aangezien ik Duits beter versta dan een gemiddeld gesprek in een bouwkeet waar ze elkaar stimuleren in het dialect
Bedankt!
Die danskunsten zijn echt dramatisch dus dat is niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:08 schreef alopio het volgende:
[..]
De muziek niet of Peaceman zijn danskunsten niet
Na Marleygod ben ik er wel klaar mee. Dust In The Wind draai ik bijna dagelijks, dus dat hoeft ook niet zo.quote:
Ja hier kan ik me wel in vinden, Peter Mafklapper ben ik wel klaar meequote:
Danskunsten?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:08 schreef alopio het volgende:
[..]
De muziek niet of Peaceman zijn danskunsten niet
Neonazi's?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of in ieder geval naar plaats 1000 ja, zal wel deels door Duitse donderdag komen en omdat dit een heel specifiek stempubliek is
DENNIEquote:
Peter Mafkees?quote:Op woensdag 30 december 2020 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja hier kan ik me wel in vinden, Peter Mafklapper ben ik wel klaar mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |