Maar nee, luister normaal gesproken nooit muziek op de radio.quote:
Laat gaan Ess dit gaan we niet winnen. Gewoon de andere kant op chargerenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:11 schreef essnhills het volgende:
Ik vind deze op zich niet zo slecht hoor
quote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga het gewoon hardop zeggen, ik luister nog liever naar Blof
Chocolaquote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef BillDauterive het volgende:
Geef me stukjes toekomst? Geef me maar liever stukjes chocolade. daar geniet ik meer van.
Hij moet gewoon een keer ff een beurt krijgen.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gretzl, je bent een enthousiaste jongen maar deze plaatjes moet je echt mee kappen.
Keiharde feiten die ik nu niet wil horenquote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef Zorro het volgende:
Er zijn dus meer mensen die hier op stemmen dan op My Immortal?
blijkbaar. Dat is wel schandaligquote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef Zorro het volgende:
Er zijn dus meer mensen die hier op stemmen dan op My Immortal?
Ik heb er zo stilaan genoeg van, hé!quote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gretzl, je bent een enthousiaste jongen maar deze plaatjes moet je echt mee kappen.
Ik moet aan 't infuus.quote:Op woensdag 30 december 2020 23:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als je een brood naar de kaak van die Suzan gooit krijg je het gesneden terug.
En ik deed nog wel zo mijn bestquote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan Ess dit gaan we niet winnen. Gewoon de andere kant op chargeren
Nou nou nouquote:Op woensdag 30 december 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
Ik ga het gewoon hardop zeggen, ik luister nog liever naar Blof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |