Ja, ik dacht: laat ik maar zwijgen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef Fred_B het volgende:
Ongekende eensgezindheid over dit nummer
15. I guess.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef Viv het volgende:
[..]
Alsof ik dit nummer dagelijks op repeat hebis van 20 jaar geleden of zo!
Wees blij dat ik erop gestempt heb
Veul te weinig in dit nr manquote:
Nouja, het verschil is wel heel duidelijkquote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik vind je niet vervelend hoor. Sterker nog, ik geniet altijd van je laconieke manier van posten.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelezen en dat gun ik jullie zonder de vervelende ik.
Ik ben te goed voor deze wereld
Props voor je openheid daarover in de afgelopen posts trouwens.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zeker zo.Dit is een leuk tijdverdrijf, maar als puntje bij paaltje komt heb je daar toch wel effe een stuk minder aan. En ja, dat was zo, maar dat is nu gelukkig achter me, daar ben ik al lang blij mee.
Ik wist geneens dat er meerdere versie warenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef Viv het volgende:
[..]
Ja, lekker schreeuwenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
WAKE ME UP
wake me up insiiiiCANT WAKE UP
Owh, nou ja, het zal rustig zijn bij de wc’s als deze speelt.quote:
Een forum kan soms levensreddend zijnquote:Op woensdag 30 december 2020 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zeker zo.Dit is een leuk tijdverdrijf, maar als puntje bij paaltje komt heb je daar toch wel effe een stuk minder aan. En ja, dat was zo, maar dat is nu gelukkig achter me, daar ben ik al lang blij mee.
Ik wist niet eens dat er 2 versies warenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die niet bij 3 tonen al horen dat het de Band version is
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
261 Bob Marley & The Wailers Redemption Song 1980
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |