Waarschijnlijk wel jaquote:Op woensdag 30 december 2020 22:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Soms schaam ik me een beetje voor mijn bizar lage postcount vergeleken met de meesten hier maar misschien is het juist een goed teken.
Owwwwww. Jongen toch.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:52 schreef Gretzl het volgende:
Ik heb een grafhekel aan Take Me Home, Country Roads gekregen toen ik op m'n 14e op dansles moest van m'n moeder en we op dit nummer een half jaar lang de quickstep moesten dansen![]()
![]()
![]()
Vreselijke tijd#traumas
Oquote:Op woensdag 30 december 2020 22:52 schreef Gretzl het volgende:
Ik heb een grafhekel aan Take Me Home, Country Roads gekregen toen ik op m'n 14e op dansles moest van m'n moeder en we op dit nummer een half jaar lang de quickstep moesten dansen![]()
![]()
![]()
Vreselijke tijd#traumas
wquote:Op woensdag 30 december 2020 22:52 schreef D. het volgende:
Volgens mij een nummer waar niemand een hekel aan heeft
Een topic vol binnen Blur - Song 2. Dat is pas knap,quote:Op woensdag 30 december 2020 22:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Chip Suey.. dat wordt 1 topic vol in 1 song
Het is net als je leeftijd maar een getal en eigenlijk helemaal niet belangrijkquote:Op woensdag 30 december 2020 22:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Soms schaam ik me een beetje voor mijn bizar lage postcount vergeleken met de meesten hier maar misschien is het juist een goed teken.
Haha, ik chargeer nu wel een beetje obviouslyquote:
Ik zou ook naar de zolderkamer zijn gevluchtquote:Op woensdag 30 december 2020 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hier gingen mijn ouders een keer een dansje op doen met bonte avond ofzoMan man man...
Geen zorgen beste Mexicanoquote:Op woensdag 30 december 2020 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oei, ik word bijna sentimenteel van iedereen die mij zo graag hier heeft
Jup daardoor kan ik er echt niet meer naar luisteren, net als Sweet Carolinequote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef AgeEll het volgende:
Weer een nummer dat is verkracht in de skihut
Ik vind de snellere versie wel lachen met een drankje op ofzo.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef AgeEll het volgende:
mja valt ook wel mee. Wordt niet standaard elke avond gedraaid. daar zijn we te klein voor. Maar meer meeposters zou het wel aantrekkelijker maken om weer vaker te draaien voor mij.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Eéééééen weg is zijn sociale leven IRL
Beter dit nummer dan een random bezoeksterquote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef AgeEll het volgende:
Het kon ook niet anders hequote:
Wanneer ga jij op zoom trouwens?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef essnhills het volgende:
That I should've been home yesterday![]()
Zeker! Verschrikkelijke plek ook, zo'n skihut. Toch mis ik hetquote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef AgeEll het volgende:
Voorgaande jaren dacht ik rond deze tijd regelmatig "ga in godsnaam even iets anders doen dan continu over T2000 kleppen met een stel Fokkers!" (zo verslavend zijn jullie wel). Dit jaar kan ik haast niet anders.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wat had je tegen de skihut?!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef AgeEll het volgende:
Alsof jij dit nooit heb meegeblerd met je dronken kop in één of andere feestkroeg.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef AgeEll het volgende:
Je hoeft niet te skiën natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef AgeEll het volgende:
Ik dacht bassmanquote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef skysherrif het volgende:
Even mijn post hier terughalen dat LFC niet ging winnen, wie vroeg dit ook alweer?
Dit heb ik met Le Printemps van Michel Fugainquote:Op woensdag 30 december 2020 22:52 schreef Gretzl het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vreselijke tijd#traumas
Komt ie nu meequote:Op woensdag 30 december 2020 22:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je hoeft niet te skiën natuurlijk.
Ik kom niet in een feestkroeg, ik ben ook helemaal niet gezellig.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Alsof jij dit nooit heb meegeblerd met je dronken kop in één of andere feestkroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |