Ik durfde het niet te zeggen mani. Bedankt dat je de ruggengraat wel hebt.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hadden goede hoop dat jij wegbleef dit jaar.
Ik denk dat het nog wel een jaartje of wat duurtquote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij bent langzaam in een snob aan het veranderen. Meerjarenprojectje, maar het gaat de goede kant op
Waarop is dit gebaseerd?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Billie Joe Armstrong is een van de grootste mongolen in de hedendaagse popmuziek
Niet op 'ronica hoor.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Begin deze wel steeds meer te waarderen. Vond hem eerst echt kapotgedraaid, maar tegenwoordig hoor ik hem nog maar weinig.
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef MTheBassman het volgende:
dit is de hoogst genoteerde van green day toch?
Beterquote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou mijn mening voor me.
Ja, anders krijg je van die YouTube-chats met 1000den mensenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef Zorro het volgende:
Gelukkig is het rustig hier anders was het niet bij te houden.
Ja, ik had ergens in mijn hoofd dat Holiday nog moest komen maar die staat achterlijk laagquote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef MTheBassman het volgende:
dit is de hoogst genoteerde van green day toch?
Daarom ben je zelf maar weggebleven?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We hadden goede hoop dat jij wegbleef dit jaar.
gelukkig komt coldplay niet nog 10 keer.quote:
Ik luister nooit meer radio, daar zal het aan liggen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Niet op 'ronica hoor.
Nee joh.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer overschat.
Die had vlak voor die nummer moeten komen.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ja, ik had ergens in mijn hoofd dat Holiday nog moest komen maar die staat achterlijk laag
Gaat ie nog reageren ook haha.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daarom ben je zelf maar weggebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |