Dat hangt maar net van je tv afquote:Op woensdag 30 december 2020 22:15 schreef alopio het volgende:
[..]
Maar nog steeds een goed idee...toch
Dat hoor ik iddquote:Op woensdag 30 december 2020 22:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hele Top 2000 is een dictatuur.
Nou, ik krijg soms likes van mensen die hier geen post gedaan hebbenquote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand de moeite doet om dit te gaan zitten lurken
Dan ben je wel die hard jaquote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand de moeite doet om dit te gaan zitten lurken
Dat luister ik nog steeds niet vrijwillig en graag naar. Ik accepteer het.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
haha dat zei je ook over Life of agony
Bruce heeft me echt de keel uitgehangen op den duur.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Had er daardoor met Bruce het meeste last van denk ik.
Fles wijn per 'Van Inkel'?quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef Evenstar het volgende:
Voor Diaan gelden er andere regels vannacht tijdens van Inkelen, dat is wel duidelijk in ieder geval.
Sjors is ook wel een issue ja, maar eigenlijk wel alleen vandaag. En meer dat gewoon alles wat niet gisteren of vandaag was overbodig is.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Same. Hem en Sjorsie.
Dat mag, dat gaat echt niet anders worden.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
Over een jaar nemen we een nieuwe tussenstand op
quote:
Ach, je bent toch Forever Young, Gianniquote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef Bugno3 het volgende:
Ja, ik kan tegenwoordig volmondig zeggen dat ik dit heerlijk vind. Heeft me wel een jaar of 20 gekost.
dat is het begin! nog even en je zet het zelf opquote:Op woensdag 30 december 2020 22:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat luister ik nog steeds niet vrijwillig en graag naar. Ik accepteer het.
Als ie een filmpje maakt kunnen wij lachen in elk gevalquote:Op woensdag 30 december 2020 22:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat hangt maar net van je tv af
Klinkt altijd dramatischer.quote:
Hij moet nog 6x volgens mij. Of 5 toch zeker.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bruce heeft me echt de keel uitgehangen op den duur.
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef Evenstar het volgende:
Voor Diaan gelden er andere regels vannacht tijdens van Inkelen, dat is wel duidelijk in ieder geval.
Staat nog op m'n buckelistquote:Op woensdag 30 december 2020 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen, serieus, Dit is zo'n goede artiest. Als die kut-corona een beetje over is, ga naar een concert van deze man
quote:
Die staat zeker op mijn lijstjequote:Op woensdag 30 december 2020 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Mensen, serieus, Dit is zo'n goede artiest. Als die kut-corona een beetje over is, ga naar een concert van deze man
Deze is vermakelijkerquote:Op woensdag 30 december 2020 22:18 schreef MTheBassman het volgende:
wel gek dat deze hoger staat dan Heart Of Gold.
Als ik me een beetje beheers misschien. Van geest wel in ieder gevalquote:Op woensdag 30 december 2020 22:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ach, je bent toch Forever Young, Gianni
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef Evenstar het volgende:
Battery!!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om dat nou hun ruigere werk te noemen al heeft het zeker "ruige" stukjes.
Alleen als jullie ook gaan.quote:Op woensdag 30 december 2020 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Pata Pata stond er ooit in, is een bopquote:Op woensdag 30 december 2020 22:18 schreef Gretzl het volgende:
TT![]()
Jammer wel dat er geen Afrikaanse nummers in de lijst staan. Zuid-Afrika heeft een heel interessante muziekscene
quote:Op woensdag 30 december 2020 22:18 schreef laxus13 het volgende:
Over heerlijke nummers gesproken
#losgaan
FOKMEET!!!quote:Op woensdag 30 december 2020 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Hij wordt er nl ook niet Younger op ...quote:Op woensdag 30 december 2020 22:18 schreef PippenScottie het volgende:
Gitaar > liefdequote:Op woensdag 30 december 2020 22:19 schreef Zorro het volgende:
And now she put the kid away and she's gone to get a hit
She hates her life and what she's done to it
There's one more kid that'll never go to school
Never learn to play guitar, never get to be cool
Small edit
Hier wilde ie ook eens op de Prostaatrocktourquote:Op woensdag 30 december 2020 22:19 schreef DecoAoreste het volgende:
Altijd zo moeilijk voor te stellen dat Heart Of Gold en deze van dezelfde artiest zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |