Meneer Aartquote:Op woensdag 30 december 2020 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ken wel iemand die een hekel heeft aan ALLE muziek
BOE!quote:
Geniet ervan, maar heb maar niet te hoge verwachtingen. Het is geen geweldige neipa.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:06 schreef Evenstar het volgende:
Jopen Blurred Lines Neipa, niet eerder gehad, ben benieuwd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Zo was dus ik in 2001 met mijn ex op Pinkpop en ik kan me er niets meer van herinneren dat ze er bij was tijdens Radiohead. Ik was helemaal in trance (zonder joint)quote:Op woensdag 30 december 2020 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, enige minpunt zou zijn dat ik alleen was, maar tijdens een concert waar je in op gaat ga je toch geen goede gespekken voeren
Wellicht vindt ze zachtjes aangenamer?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet waar ze die TT aan verdiend
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:11 schreef essnhills het volgende:
[..]SchrikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Die doet niet meer meequote:
Dan ook de topics voordat het begon eraf trekken.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:11 schreef skysherrif het volgende:
Vorig jaar had 285 topics in 2020 en 289 in totaal
Dus als de topics tellen tijdens de top2000 moeten we nog 5 topics!
quote:Op woensdag 30 december 2020 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Sterkte nog, bos/bomenverzameling. Het is echt ongelofelijk klote om een geliefd kameraadje te verliezen. Zeker in tijden als deze.
Bedanktquote:Op woensdag 30 december 2020 21:10 schreef alopio het volgende:
[..]
Bah...ik ken dat. Is gewoon familie. Sterkte
Dat komt sowieso wel goed met de snelheid dat jullie gaanquote:Op woensdag 30 december 2020 21:11 schreef skysherrif het volgende:
Vorig jaar had 285 topics in 2020 en 289 in totaal
Dus als de topics tellen tijdens de top2000 moeten we nog 5 topics!
Een gemis in de lijst.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:12 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind die muziek gejat van Marilyn Manson
Godsammequote:Op woensdag 30 december 2020 21:12 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Wellicht vindt ze zachtjes aangenamer?
Billen van pipo-gehalte.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:12 schreef Poppejans het volgende:
Zit wat in.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:12 schreef Poppejans het volgende:
Ik dus van Personal Jesus, waar Marilyn Manson ook vaak naar heeft geluisterdquote:Op woensdag 30 december 2020 21:12 schreef Poppejans het volgende:
Pinjoooooooquote:Op woensdag 30 december 2020 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die had zelfs een hekel aan Piño112
De billen van Pipo, de billen van pipoquote:Op woensdag 30 december 2020 21:12 schreef Poppejans het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |