Volgens mij doe ik dat alquote:
'bef hard'quote:Op woensdag 30 december 2020 21:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Niet bijzonder. Rare kop als je het mij vraagt
Als een beschaafd FOK!user.quote:
Uhuhquote:Op woensdag 30 december 2020 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Nou, we bedoelen het nu oprecht om haar voor haar muzikaliteit. En oprechtheid.
quote:
quote:
Sterkte nog, bos/bomenverzameling. Het is echt ongelofelijk klote om een geliefd kameraadje te verliezen. Zeker in tijden als deze.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker, morgen is het 3 weken geleden dat ik hem heb moeten laten inslapen. Beestje had te veel aandoeningen om nog een normaal leven te hebben....
Ja, enige minpunt zou zijn dat ik alleen was, maar tijdens een concert waar je in op gaat ga je toch geen goede gespekken voerenquote:
Ik ben immer beschaafdquote:
Bah...ik ken dat. Is gewoon familie. Sterktequote:Op woensdag 30 december 2020 21:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker, morgen is het 3 weken geleden dat ik hem heb moeten laten inslapen. Beestje had te veel aandoeningen om nog een normaal leven te hebben....
Ik zie eigenlijk niet waar ze die TT aan verdiendquote:
Terughikken!quote:
Och, je zei net ook al niksquote:Op woensdag 30 december 2020 21:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Hier kan ik dus niks tegen in brengen hè....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |